Een snelle genezing gewenst Johngo.
En blijf van de peuken af , het komt je gezondheid niet ten goede.
Mijn schoorsteen is sinds 1986 gedoofd .
Hij lijkt op de foto misschien iets te groot voor mijn 17,5 cm pols, maar ik vind hem heerlijk dragen, ook vanwege de soepel vallende band met zijn 8 mm schakels.
Sorry Nils, gisteren niet gezien, maar beter laat dan nooit . Gefeliciteerd met je Luminox Pacific, wens je veel draagplezier met deze duiker
Keraijze
Beetje late reactie, maar goed: voor iedereen he, wees verstandig en laat die telefoon. Geeft daarnaast ook wat rust. Maar nu krijgt iedereen op z’n donder die op de tel. zit. Maar wat denk je van de mensen die een peuk willen roken in de auto (jaja, ben niet heiliger dan de paus he) zat ik te zoeken naar mijn peuken, verdorrie aansteker op de grond, ff pakken, nou ja zo zijn er vele voorbeelden te bedenken. Gelukkig maak ik mijzelf niet op in de auto. Maar we rijden gewoon in een moordwapen, dus niet zo gek om daar zorgvuldig mee om te gaan zodat er geen ongelukken gebeuren. Dus in zíjn algemeenheid, wil je een foto van je horloge maken, doe het als je echt stil staat en anders het hf loopt echt niet weg hoor, uurtje later kan ook altijd wel
Hele mooie combinatie de strap is een Artem ?
Baerttom grote waardering voor je eerlijkheid Zelf heb ik medicatie waarbij ik niet mag rijden, geen haar op mijn hoofd die dan denkt, o dat kan makkelijk. Nee ook in die gevallen blijf achter het stuur vandaan.
Dank je wel Fred
Prachtige vangst !
Sterkte John maar die mooie Omega geeft toch enige troost !
Dat is echt balen en zeker als het te pas en te on-pas op komt zetten, het zit je niet mee kerel, wens je echt vanuit mijn hart beterschap . Tja en dat roken gaan we nu niet moeilijk over doen, die tijd komt nog wel dat je daar mee stopt, eerst van die andere ellende af.