Fijn weekend alvast!
Vandaag weer een jaartje ouder.
Eerst verjaardag vieren dan uit eten en daarna nog naar de kermis.
Vergezeld met deze Oris.
Gefeliciteerd
Dankjewel
Klopt, weer een groot horloge om je pols, heerlijk comfortabel. De Santos zat op sommige momenten net te strak of net te los. We waren nog 7 dagen in Servië; ik ben net terug. Met al dat zoute eten heb je meteen twee extra schakels nodig.
Gefeliciteerd Guido
Grappig, wij deden ook een paar dagen in Servië en een krappe week in Bosnië. Evengoed was wat iedereen betreft het hoogtepunt op weg terug het weekend in Salzburg. Heerlijk relaxte stad, goed aziatisch eten, mooie bergen, lekker weertje.
De voorlopige conclusie van ons gezelschap is dat we gewoon klaar zijn met de Balkan omdat de teringbende te groot is, en het eten gewoon naar. Hoe kan het in godsnaam zijn dat je in Sarajevo van ellende maar naar de enige fatsoenlijke Chinees in de stad gaat omdat negen van de tien restaurants Cevapcici serveren? Een Islamitisch land, ik dacht wel even fijne Meze te gaan vinden, of Libanees eten, maar dat bleek een deceptie.
Het toeval wil dat we een uitstekend Syrisch restaurant in Salzburg vonden. Erg fijn, met tabouleh, hummus, kubeh, falafel, foul, baba ganoush en een lekkere fattoush. Ter verdediging van Bosnië: Wel een keurige knafeh gevonden op een steenworp afstand van het stadhuis van Sarajevo. Dat was lekker. De koffie was er ook prima.
Mijn vrouw is etnische Servische, maar ook zij zegt dat haar toekomstige bezoeken aan voormalig Joegoslavië beperkt gaan blijven tot Slovenië, omdat dat enigszins beschaafd is. En ze hebben creme schnitt.