Dank je. Beetje kleur maakt de boel al wat feestelijker zullen we maar zeggen.
Vandaag de net aangekomen JDM Casio Lineage M700D! Boven verwachting en clean! Gaat voorlopig even niet van de pols af ![]()
Eerste gesprek, tweede gesprek met de financiële partners alles klopte… CV, kennis, ervaring, inhoudelijk, technisch, en de klik met iedereen was perfect. Mijn liefde voor dieren was de reden dat ik solliciteerde, en ik heb duidelijk laten zien dat mijn intentie is om op lange termijn bij het bedrijf te blijven, met respect en collegialiteit op nummer één. Case werd goed ontvangen, zelfspot en humor kwamen goed over, en we hebben niet eens over salaris gesproken dat was op dat moment totaal niet belangrijk, als de klik er maar was. En toch werd ik niet aangenomen. Ik ben letterlijk in shock. Acht maanden solliciteren, alles geven, en dan dit…
Ik weet dat dit geen banenforum is, maar ik wilde even mijn frustratie delen. Als je iemand kent of zelf als IT’er/front-ender werkt en mensen zoeken iemand die jaren wil investeren in een bedrijf, let me know ![]()
Erg jammer, maar hou vol. Er komt vast wel weer iets moois op je pad ![]()
Niet opgeven blijven gaan, de aanhouder wint altijd.
Als ex-duiker, tot mijn grote verwondering wist ik niet dat Scubapro horloge’s maakte.
Mooi stuk ![]()