Wat dragen wij vandaag CXXIV

Beste hf vrienden ben weer naar een hoop zeuren vandaag thuis. Afgelopen zaterdag nacht had ik een probleempje. Gaat wel weer over zei ik, niet dus. Assie vond mij eigenwijs (geen idee hoe ze daar bij komt) en belde dus 112. Lekker dan werd gelijk met spoed naar de bajes gebracht. Zal niet uitgebeidt er verder op in gaan, ben weer thuis. Met de belofte dat ik rust zou houden, bed in en ff geen hf. Nou ja, misschien toch een heel klein beetje eigenwijs, dus zeg even dat ik er weer ben. Zo mijn bedje maar even in en verder luisteren naar Radio 10. Had de tel. thuisgelaten en zakhorloge bij mij, lopen nog wel eens mensen met losse handjes rond daar, dus geen risico.

Maar goed, nu weer lekker mijn Speedtimer om de pols, hoe lekker is dat :smiley:
Eindelijk mijn enkelband ehh polsband eraf , wel weer wat metaal extra mee naar huis.

Genoeg gel*ld, foto van mijn Speedmaster en lekker mijn mandje in :wink:

En veel dank van de lieve berichten die Assie doorgaf :+1:

Morgen weer rustig opstarten, ga ik jullie lekker weer lastigvallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

40 likes

Vandaag de eighties nerd look (…niet in de laatste plaats omdat ik een nerd uit de eighties ben).

Ja, de tijd staat verkeerd en nee, ik zit niet voor 12u aan het bier. Ik zit, zoals menig zzp’er, met m’n laptop in een lunchcafé werk te vermijden :wink:

13 likes

13 likes

28 likes

21 likes

30 likes

29 likes

31 likes

Voor de liefhebbers :drooling_face:

27 likes

31 likes

Met de Junghans in de Duitse ICE.

18 likes

Komt van een bedrijfje uit de VS die oude Hamiltons, Bulovas en Elgins opmaken. Horloge is volledig onder handen genomen en dial is repainted ( is immers van jaren 1940)

1 like

Info → https://youtu.be/fohcPEeGhFA?si=lH0sHvz0qzEy_Uqf

20 likes

13 likes

Super draagcomfort :+1:

33 likes

31 likes

26 likes

27 likes

19 likes