Wat dragen wij vandaag CXXIV

Goedemiddag!

17 likes

Tuurlijk, heb hem wel gewisseld met iets lichters, kreeg spierpijn :wink:

8 likes

Nice!
Misschien moet je deze eens proberen…

3 likes

18 likes

Ha Johan, als jij had opgelet had je gezien dat het toch de Sea Ram was en niet zoals ik later schreef de Master :wink:. Maar vandaag spierpijn, dus maar iets lichters om de pols gedaan. Maar die Deep Star is ook lekker zwaar, ben benieuwt of 1 van ons 2en ooit 500 of 1000 meter diep zullen duiken. Zijn we zo plat als een dubbeltje :grin:

Vandaag iets lichters, een Citizen chronograaf. Tja moeten eieren gekookt worden he :wink:

fijn weekend iedereen :+1:

12 likes

ook een leuke, maar joh heb er nu 2 een master en de sea ram. Is wel even genoeg zo :smiley:

1 like

De NA:

15 likes

16 likes

28 likes

Thanx. Mijn vrouw vond het spuuglelijk staan, dus alweer veranderd :crazy_face:

1 like

Ha Wesley, gefeliciteerd met je Squale sunray. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Weet je dat ie op leer ook heel mooi staat?

1 like

10 likes

Dan ben jij het hele jaar heel lief geweest, kan niet anders want ik zet iedere avond mijn schoen en krijg alleen briefjes erin met, doe de afwas, ga stofzuigen moet dus minder lui zijn :grin:
He maar gefeliciteerd met je Rollie, wens je er heel veel plezier mee :+1: :ok_hand:. Heb nog niet in het groen gekeken maar daar zal je hem ook wel gepost hebben :wink:

1 like

20 likes

Mooi die wp van de Ville :+1:

Mooie Longines, maar zeker gewaagd met die blauwe band :wink:

1 like

18 likes

Is het net niet Arjen, zet er een mooi leren band op, zal niet verkeerd staan :wink:. Niet dat ik wat tegen een Milanese heb hoor, hou juist van dit soort banden, afhankelijk van het horloge natuurlijk :smiley:
Maar vraag het niet aan een vrouw, Assie vindt ze ook spuuglelijk. Geen smaak dus :rofl:

2 likes

Heerlijk avondje.

22 likes