Hee! Je hebt 'm! Ik heb staan loeren en passen naar die Datsun-aanpalige serie horloges. Hoe bevalt hij?
Een bijzondere NA, mijn eigen design op basis van een avondje ChatGPT en daarna realiteit geworden door een leuke verkoper van uurwerken op AliExpress
Hij bevalt uitstekend! Het formaat van 39,5 × 12 mm is ideaal en de band draagt zeer comfortabel. Hij draagt zelfs kleiner dan zijn afmetingen doen vermoeden—mijn SARB033 oogt bijvoorbeeld groter. Ik heb nog even getwijfeld over de donkere wijzerplaat, maar deze kleur maakt ’m net wat unieker in mijn collectie ![]()
De oranje accententen gaan goed samen met de champagne wijzerplaat en het antraciet van de chapter ring en interne bezel. De opgelegde indexen en logo geven de wijzerplaat bovendien veel diepte.
Ik was vooraf nog bang dat de interne bezel een eigen leven zou gaan leiden, omdat de tweede kroon niet vergrendelt, maar dat blijkt gelukkig niet het geval.
Kanonnen, hoe dan?! GEWELDIG
En hoe laat is het???
Die blijft toch😍
Haha dank kerel, ben er ook ff stil van. Zo leuk als je ChatGPT flauwekul als een echt horloge plots om je pols hangt!
Het is een central tourbillon, waarbij de uren en minuten wijzer dus aan het uurwerk hangen, zie de foto. Het is op de foto 16:07 uur ![]()