Toch even een exgtra duimpje voor deze Seiko.
Ik vermoed een nieuw model, maar ik kan op de foto niet inschatten in welke categorie deze zit bij Seiko.
Geen Presage zo te zien, maar het ziet er wel hoogwaardig uit.
Welke is het ?
Dat weet ik ook nog ja. Je vond hem prachtig. Past ook bij jou zo’n horloge. Het was niet exact dezelfde, maar wel een soortgelijk model en in 40 mm diameter. Mooi horloge.
Ook dat weet ik nog. Apart horloge en ook heel chique in mooie Art-Deco stijl. Hij komt binnenkort in het blauwe theater beschikbaar. ![]()
You are most welcome dear Sir!
Dank, het is een reissue. Zie ook:
Haaaaaah, ik ben de 87e liker van jouw Seiko
Top!
Die Panda? Schijnt een of ander Zwitsers goedkoopie-merk te zijn speciaal voor sloebers zoals ik die geen Rollie kunnen of willen betalen. ![]()
ook weer zo’n speciale!
Er is gewoon teveel mooi spul.
Jouw plannen voor die D&S maken me onrustig. Ik wil teveel, en als gevolg daarvan heb ik teveel.
Offeren gaat me al niet makkelijk af. Maar ik ga nu zolangzamerhand maar eens met het röntgenapparaat over mijn verzameling. Eens kijken wat er gebeurt.
We houden contact okay?
Hahahaaa dit is een beetje een kreet van een waanzinnige, dus geen gezonde ronde rollende en bulderende lach, … nee, dit is een wanhoopslach ![]()
Dank je wel en graag gedaan Arjen ![]()
Dank je wel Chris ![]()
![]()
Maar ik heb een Seiko 5 dat is toch high end, heb ik 2 jaar voor gespaard en loopt als een tierelier. Is toch ook zoiets als een Rolex? ![]()
Super spul die Seiko 5 lijn. Het is de gateway naar een hobby waar je helemaal los op kunt gaan en arm van kunt worden. Maat van me heeft alleen maar Seiko 5KX’en in alle kleuren denkbaar in een aantal grote watchwinders en iedere keer dat hij weer een kleurtje om de pols heeft, is het passend met z’n shirt of bloes. Vind ik (en hijzelf natuurlijk ook) gewoon super gaaf en een heerlijk statement! En wat hij heeft aan Seiko 5 “klokkies” kun je volgens mij een Rollie kopen inmiddels. Niet dat hem dat interesseert, in tegendeel. Zie je zo iemand al uit een Mercedes E-klasse stappen? Nou, dat dus. Niveautje “amount of føcks given; zero!”.
Alles is leuk, of het nu een goedkope digitale Casio is, een Patek of een of ander über ÜBER high-end ding van tonnen, lekker dragen wat je leuk vindt. Behalve Apple watches, dat zijn stoorzenders en geen horloges.
Proost ![]()