Wat dragen wij vandaag CXXVI

:ok_hand: Uber tool :grinning:

1 like

16 likes

36 likes

gefeliciteerd David met deze mooie Sinn, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Dank je kerel :+1:

1 like

Van harte :smiling_face::+1::+1:

1 like

Thx Joost :smile::+1:

1 like

Een overwoestbare quartz … ik voel een stap dichterbij G-Shock :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: Die is wel erg cool ook. :muscle:

1 like

Thnx :+1::+1:

1 like

23 likes

Verschillen genoeg!
In de 1e instantie lijken ze op elkaar. Verder is het appels met peren…

5 likes

2 likes

Als je goed nadenkt is het logisch dat deze chinees een fractie kost van de Legende…
Sterker, zonder de Legende zou deze chinees niet bestaan :smirk:

Ja, leuk uitziend horloge, zeker voor de prijs.
Maar laten we het ook niet overdrijven. Het ontwerp is sowieso niet heel erg origineel en duidelijk ‘geïnspireerd’ door andere (merken, vintage) chrono’s en eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, niet eens heel erg des Seiko’s. Waarbij ik toch van oorsprong moet denken aan onderscheidende ontwerpen als deze.

Maar er valt ook wel wat af te dingen op de nogal generieke kastvorm, de datumpositie, (sowieso heeft deze plek niet mijn voorkeur, maar het datumvenster is ook nog eens niet symmetrisch tussen de indexen geplaatst ( :grimacing:!) en nou ja, het uurwerk is natuurlijk ook gewoon op geen enkele manier bijzonder.
Nogmaals, prima horloge, voor de prijs. Maar ik zou dit toch niet met droge ogen één van de mooiste chronografen ooit kunnen noemen. :person_shrugging:
Ja, die jij in handen hebt gehad. Maar, goed. Je loopt al even mee, zoals je zegt. :wink:

10 likes

10 likes

Fijne (sport)avond.

29 likes

Avondwissel

13 likes

Oris Propilot :ok_hand:t2:

16 likes