Wat dragen wij vandaag CXXVI

Fijne avond dames en heren👍

18 likes

zet eens eens een cirkel om de minuten, blijft leuk die Behrens :+1: en levert altijd gesprekstof op :wink:

1 like

10 likes

Mooi deze Vescuri Bill en op de miyota kan je altijd vertrouwen :+1:
Foto2, zit je op de afrekening te wachten Bill :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie King, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

2 likes

je hebt er een mooie combi van gemaakt Johan :+1: en wat betreft de nh35 die heeft zich allang bewezen :smiley:

Afgaande op de vlag zou je een Von Doren uit Noorwegen moeten overwegen…

11 likes

Heel mooi, proficiat! Ook op lopen azen in het Outlet, daar heeft 'ie máánden gelegen met fikse korting. Vorige week helaas verschwunden…

1 like

gefeliciteerd met je S.M , ziet er goed uit en zeker een mooie wp, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:
En dan het idee dat ze in China geen goede horloges kunnen maken is te gek voor woorden.
Tuurlijk wordt er ook troep gemaakt maar wie denkt dat ze in een land met 1,5 miljard mensen geen goede horloges kunnen maken heeft onder een steen geleegd :wink:

1 like

8 likes

Dankjewel! :blush: :+1:

Schitterend! (Ook de kledingcombinatie mag er wezen, helemaal mijn stijl!)

1 like

Ik ga dan liever voor een straum denk ik. Jammer van het slechte licht toen op watchtime. Maar hele mooie wijzerplaten en goeie micro adjustment voor de prijs.

11 likes

Vandaag voor het eerst op de originele rubberband. Het wisselen van de stalen band naar het rubber ging verrassend soepel met het Bergeon 7825. De rubberband zit redelijk soepel, maar is nog splinternieuw dus zal nog wel wat naar de pols gaan vormen.

16 likes

Was een test. Mijn watermeter🤣

1 like

18 likes

Waar heb jij je Vescari gekocht Bill?

29 likes

29 likes

19 likes