Ja wat kan ik zeggen. Vanmorgen wist ik niet dat ik dit horloge ging kopen. Sterker nog toen ik de winkel naar binnen stapte wist ik niet dat ik een horloge ging kopen. Ik heb heel lang naar de paarse staan kijken, maar op aandringen van mijn vrouw deze gekocht. Het horloge zit echt perfect. De plaat is schitterend en afhankelijk van het licht varieert de kleur tussen bruin, zwart en antraciet. De goudkleurige indicies staan het horloge goed en de textuur op de 12 uur maken het helemaal af. Over de prijs moet ik niet te lang nadenken. Straks met invoerkosten kom ik zelfs iets boven de Nederlandse listprijs uit. Maargoed dan heb je wel iets unieks. Zag dat hij in Nederland al uitverkocht is.
Leuk man! Mooie ring heeft je vrouw ook!
Nee hoor, in elk geval de onvolprezen Bouman in Culemborg en Eugene van Baal in Nijmegen hebben er elk nog een.
Thx J! een eer om je trouwhorloge te leveren. Gaaf!
Nu mis je de Longines zeker ![]()
Vast wel zometeen…dan mag ie weer om. En that’s how we roll…![]()
Poah. Wat een mooiert
Oh! Een kakelverse NA zelfs, gefeliciteerd! Hij is -tenminste dat dacht ik te begrijpen- maar in een beperkt aantal in productie gegaan en ik vrees dat hij ook niet meer beschikbaar gaat zijn. Schitterende aankoop en bovendien de juiste kleur gekozen. ![]()
Voor mij één van de mooiste timex horloges.