Wat dragen wij vandaag CXXVIII

28 likes

24 likes

Fijne avond HF

34 likes

Staat je goed!
En leuke kastvorm maakt de uitvoering in goud heel lekker.
Glijdend wijzertje, prima dus
:+1:

2 likes

Wim, wil je eens een detailfoto maken van de indices?
Ben benieuwd naar de veredeling daarvan. Verticale verfijning dmv strepen?
Als dat het geval is…ohhh jongen, daar ga ik goed op.
Benieuwd!!!

1 like

19 likes

Pepsi op superjubilee

31 likes

Ziet er top uit :ok_hand: veel plezier ermee.

1 like

Gaaf die kast👍

1 like

Beetje Sea Dweller idee, maar ik heb het orginele glaasje nog hoor dus kan er zo weer in :wink:

1 like

Goedeavond,

Nog even de conny, fijne avond!!:watch:

19 likes

Dankje Daniël. :slightly_smiling_face:

1 like

22 likes

Ik ga mijn best doen. Maar zal het morgen bij daglicht doen. Ik kreeg nu niets fatsoenlijks op de lens met kunstlicht. :innocent:

1 like

Dankjewel Franque. :blush: :ok_hand:

Prachtige foto Frank! Heel mooi. :ok_hand: Dat geldt ook voor het horloge trouwens. Ik heb dezelfde gehad, ook de chronometer versie, lang geleden. Gekocht bij het enige verkooppunt wat ze destijds in Nederland nog hadden : Bastinck & Cahill, in Wijk bij Duurstede. Ik verkocht hem na een aantal jaar omdat ik niet met de kroon overweg kon; te klein voor mijn vingers en ook nog verzonken. Een crime was het! :grinning:

vandaag dit werkhorloge.

13 likes

Heb ik ook bij sommige horloges, echt een ramp soms. Gelukkig heeft mijn vrouw ranke vingers.

1 like

Inderdaad Ferry, heel irritant! Hetzelfde met mijn Omega Professional Speedmaster Moonwatch. Ik ben er verliefd op en kan hem daardoor niet weg doen, maar ik heb hem al jaren en draag hem bijna nooit. Reden: ik krijg hem niet opgewonden zonder mijn vingers serieus te blesseren. Het doet gewoon zeer om hem 100 slagen op te winden, want zo lang duurt het als ik met m’n dikke vingers maar halve slagen kan maken… :sweat_smile:

1 like

13 likes