Wat dragen wij vandaag CXXVIII

Vandaag de GS 231 om de pols met een olijf groene lederen strap van 1971straps.

27 likes

11 likes

Super toffe details! Hoe bevalt hij?

1 like

Op een NATO, lekker zomers, bakkie erbij en thuiswerken in het zonnetje :sweat_smile::ok_hand: goed weekend allen!

13 likes

Prima. Als in, het is een mooi en klein horloge wat stiekem prima AR coating heeft en 100m waterdicht is. Kortom, een echte GADA beukert. Maar dan van 35mm. Fijn hoor. Een soort F91W avant la lettre, dit soort ontwerpen.

1 like

27 likes

Goedemorgen HF :sunny:

29 likes

Draagt ook heerlijk, en wattissiedun

batterij leeg :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Strak

1 like

12 likes

Iemand die de tekst kan lezen op de horlogeband?

Translate zegt dit… Weet ik nog niets…

6 likes

20 likes

7 likes

Bijna weekend HF!

28 likes

Deze locomotieven worden ingezet op L2 en L4, ik weet dat lange tijd de rijtuigen technisch gezien tot 200km/h konden gaan maar dat ze beperkt werden op 170km/h wegens te grote schommelingen en daardoor zeer oncomfortabel waren voor de reizigers. Niet zeker of dat probleem ondertussen al opgelost is.

Ik heb nog met 21-27 gereden in combinatie met M4/M5, geef mij dan toch maar T18-19 qua rijcomfort!

En nog een plaatje voor de sfeer:

15 likes

18 likes

Wikipedia is je beste vriend:

1 like

Volgens AI:

De tekst 業平小矢野雅大 is een combinatie van Japanse eigennamen en kan als volgt worden vertaald en ontleed:
業平 (Narihira): Een Japanse achternaam, beroemd door de dichter Ariwara no Narihira.
小矢野 (Koyano): Een Japanse achternaam die “klein pijlveld” betekent.
雅大 (Masahiro): Een veelvoorkomende Japanse voornaam die “elegant en groot” betekent.
Hoewel de tekens (Kanji) hun oorsprong hebben in het Chinees, vormen ze in deze specifieke volgorde een Japanse persoonsnaam. In een Chinese context zouden de karakters losjes vertaald kunnen worden als “Narihira Koyano Masahiro”, maar het blijft een Japanse naam.

1 like

Tof :ok_hand:

1 like

Waarom draag ik deze zo weinig :thinking:

31 likes