Wat dragen wij vandaag CXXXI

Gefeliciteerd!! Heel mooi horloge :+1:

1 like

Ik heb dezelfde polsmaat en worstel hier wel vker mee. heb je ook een foto langs je arm om evt overhang te bezien?

Dit zou best kunnen. Een Duiker mag best wat forser overkomen. Maar als je te veel twijfelt gaat dat niet meer weg idd.

1 like

het befaamde spiegel shot is niet wat jezelf ziet, enkel een buitenstaander en daar heb je weinig aan. Veel horloges op HF zijn te groot als je afgaat op de wrist shots, en laat dat nou net het shot zij wat jezelf ziet…

Als dit een zomerklatser is die je na een maand of 2 weer weg doet is het natuurlijk fine. Is het je pronkstuk (die je langere tijd houd en af en toe draagt) of bijvoorbeeld daily, dan moet de fit 100% zijn, geen twijfels ed. Maar ik zit qua fit in de miereneukers hoek.

1 like

Gefeliciteerd Chris met je mooie Hanhart, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Eric met je Erebus, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Als eerste feliciteer ik je met je Longines HydroConquest, natuurlijk houden. Staat je gewoon netjes om de pols, lugs hangen niet over je pols heen dus geen probleem. En soms moet je gewoon ff wennen aan een wat grotere LOOK want echt groot is die niet. En natuurlijk wens ik je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:.
Toch nog maar ff je polletje ingevuld :wink:

3 likes

21 likes

Had eerst een foto gemaakt om te posten, maar eerst maar liken dacht ik. Nu zie ik dat je de datum niet ziet maar geloof mij, hij staat goed op vandaag :smiley:

Fijne dag mensen :+1:

35 likes

De Fossil weer mee naar het dagelijkse werk, autoschades berekenen.

9 likes

21 likes

19 likes

19 likes

Fijne dag HF! :wave:t2:

16 likes

De SD4K weer om de pols na een onderhoudsbeurt bij Tempus.

:upside_down_face:

23 likes

Moest aan een lid bewijzen dat ie echt goed staat, nou vooruit zet mij maar weer aan het werk :wink:

19 likes

16 likes

17 likes

Wissel naar de Bulova Snorkel.

19 likes

31 likes