Wat dragen wij vandaag CXXXI

Mooi. Jammer van die banden. Maar de horloges van GS zijn mooi :ok_hand:

1 like

11 likes

Gefeliciteerd met je mooie DJ en je Cartier, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:
Ga vandaag met je meedoen, maar eerst liken natuurlijjk :smiley:

Buiten het feit dat iets meer taper wel zou mogen vind ik er niets mis mee.

2 likes

David gefeliciteerd met je mooie Pelagos, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

2 likes

Thx Fer! :muscle:

1 like

Je zal wel doodmoe zijn van al dat werk wat je vrouw vandaag heeft gedaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Extreem content met deze Longines. Het mag dan misschien wat ongeïnspireerd in haute horolohische zin zijn maar als cadeautje van mijn partner kan het voor mij niet stuk. Perfecte formaat, draagt lekker, past lekker bij boot en met zorg uitgekozen door mijn lief.

31 likes

Vandaag aan het klussen dus maar een oud quartz horloge om, volgens mij in jaren 90 x bij Aldi gekocht voor iets van 25 gulden. Doet t nog steeds (met nieuwe batterij natuurlijk). Valt mij niet tegen dat t ondanks leeftijd nog zo ongeschonden is en bezel nog goed draait.

7 likes

Zomer!

22 likes

Ik zat meer aan de zalmkleur te denken, even gevraagd of ik kleurenblind ben aan de baas en die vond hem ook meer naar de zalmkleur op gaan. En ja alleen in 36mm, balen dus. Nu moet ik weer nieuwe kleur bedenken en dan niet de groene van 41mm, beetje strontkleur :smiley:

1 like

Heel gaaf hoor, niks mis met een mooie zwarte duiker. Staat op mijn verlanglijstje.

Is een blauwe! Wel mooi donkerblauw haha

22 likes

Zoals ik al aangaf @SAT, doe met je mee vandaag :+1:

fijn weekend allen :+1:

23 likes

17 likes

12 likes

De Seiko “hulk” op een handgemaakte band

21 likes

En daar gaat het om! Enjoy! :four_leaf_clover:

Haha, jeetje dat is wel ff twee keer kijken, maakt hem juist mysterieus :wink: Heel gaaf hoor!

1 like

21 likes