Eindelijk het bandje op maat weten te krijgen (lang leve pin and collar). Maar dan heb je ook wat!
17 likes
Wat een prachtig horloge is dit toch👍🏻
1 like
Die had ik nooit weg moeten doen…in 2013 nieuw gekocht voor € 7.900😁
Haha mooie vraag, het is 7:56 op deze foto, dus 4 voor 8 ![]()
1 like
Ik moest hem ook even googlen
De verwarring komt door het driehoekje maar hierbij hoe het zit…
1 like
Letterlijk mijn horloge haha ![]()
1 like
Eigenlijk meer ‘Wat dragen wij vandaag niet’… Maar wel veilig opgeborgen in een prachtige watchroll van Watchpouch (aka Wesley):
(IWC 3706, Pam00050, Omega Speedmaster 145.022)
En on-topic ‘Wat dragen wij vandaag’ dan wel:
(Rolex 16750)
22 likes
Oh echt! ![]()
![]()
1 like















