Wat dragen wij vandaag CXXXII

Eindelijk het bandje op maat weten te krijgen (lang leve pin and collar). Maar dan heb je ook wat!

17 likes

Beetje vuil en op een goedkoop stukje nylon. Maar ja, wordt gedragen.

22 likes

9 likes

Wat een prachtig horloge is dit toch👍🏻

1 like

Die had ik nooit weg moeten doen…in 2013 nieuw gekocht voor € 7.900😁

19 likes

Haha mooie vraag, het is 7:56 op deze foto, dus 4 voor 8 :laughing:

1 like

Ik moest hem ook even googlen :joy: De verwarring komt door het driehoekje maar hierbij hoe het zit…

1 like

Letterlijk mijn horloge haha :laughing:

1 like

Eigenlijk meer ‘Wat dragen wij vandaag niet’… Maar wel veilig opgeborgen in een prachtige watchroll van Watchpouch (aka Wesley):

(IWC 3706, Pam00050, Omega Speedmaster 145.022)

En on-topic ‘Wat dragen wij vandaag’ dan wel:

(Rolex 16750)

22 likes

Oh echt! :joy::+1:t3:

1 like

16 likes


Om tien voor elf 's nachts nog buiten zitten zonder shirt had ik niet verwacht van vandaag😉

8 likes

Foto’s van eerder vandaag…

Fijne nacht gewenst.:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

22 likes

Goedemorgen allemaal

14 likes

Goedemorgen hf.

21 likes

Goedemorgen allemaal.

17 likes

Goedemorgen HF :sunny:

28 likes

Goedemorgen!

30 likes

30 likes