Wat dragen wij vandaag CXXXII

7 likes

Ha zo 1 heb ik erook, echter staat er prospex op, dus beetje raar als ik die op de SD zou zetten :wink:

1 like

20 likes

Mooi hoe de letters van het boek in de lug weerspiegelt :ok_hand:t2:

2 likes

Met frozen coffee erbij:

10 likes

18 likes

Vandaag de HFLE24, de prachtige Squale met mijn nummer 16.

Maar HFLE26 kan ook weer helemaal geweldig met @Brunmontagne zijn: Je kunt namelijk nog maar één week stemmen op de prachtige Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat😊.

De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.

De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.

(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).

Zie:

19 likes

Erg cool, is het origineel of een geweldige mod (seiko had m dan zo moeten maken)?

1 like

Deze is gemaakt door Seiko
:joy::v::+1:

2 likes

Koffietijd :grin:

20 likes

21 likes

18mm op een 36,5mm kast? Tja. Als Patek een 36mm Calatrava uitbrengt is de aanzet breder, volgens mij. Het moet ook weer niet te ieniemienie worden, dan verliest het aanwezigheid. Maar smaak in proporties… Tja, dat verschilt nogal. :slight_smile:

1 like

21 likes

Moest eerst even goed naar de naam kijken, is het Brunmontagne? Nee het is Hans en wat hij schrijft klopt helemaal. Vooral dat sukje over het stemmen en het overmaken van de aanbetaling :wink:

Wel een mooie Squale Hans, is het een duiker of niet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Voor mij is het gewoon een duiker, niet dan? :smiley:

2 likes

Heb je deze hier (dus via HF) overgenomen?

Arnie

14 likes

37 likes

10 likes

Goeieavond iedereen.

33 likes

18 likes