Wat dragen wij vandaag CXXXII

Nee zeker niet haha. 30m - Splash resistant, dus ik ga het niet wagen met zo’n plastieken ding :grin:

Zou het overigens met de echte Moonwatch ook niet aandurven. Ook al zou het officieel moeten kunnen

1 like

18 likes

Stowa Flieger Klassik, 40mm handopwinder.

8 likes

Feestje :clinking_glasses:

Fijne dag HF

15 likes

17 likes

De NA meteen maar meegenomen naar het water. Je kan ze er maar beter meteen aan laten wennen. Nu nog de vraag of ik hem eerst met z’n bandje aan het water laat wennen of dat ik hem meteen in het diepe gooi? :thinking:

21 likes

Dat filmpje ken ik niet. Wel een artikel. Wil je dat filmpje delen? En al eerder gezegd: eigenlijk is het veel te duur voor een mesh bracelet en ben ik stom geweest dat ik het heb aangeschaft.

Wel een echt mooie mesh bracelet. Opvallend ook dat jij het herkent (en anderen ook). Dat zou mij namelijk niet opgevallen zijn….

Inderdaad lekkere combi!

1 like

Bij deze.

Ik vind het echt geweldig, en geweldig duur ook. :rofl:

4 likes

Hier 42, duidelijk de verdieping met het antwoord I alle vragen :rofl:

1 like

11 likes

Een smetteloze 2de Alpina is net binnen.
Meer over deze NA in een aparte post zodra ik even tijd vind…

15 likes

even aan die band denk, voor hetzelfde geld liggen er 20 gewassen grindtegels op de bodem van dat ModderkolkseGat? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Vanmiddag Glycine dresser:

15 likes

Wat een prachtig horloge is dit! :heart_eyes:

2 likes

Jesses man! Heb je getimed hoe lang het duurde voor ze hem eruit hadden? :grinning:

1 like

Onbetaalbaar weer! :joy:

1 like

9 likes

3d printed mesh bracelets die flexibel als kouseband zijn hangen niet aan iedere boom die je voorbij loopt, het is een vrij uniek ontwerp van Ming.

2 likes

:rocket::full_moon::heart:

19 likes

15 likes