Dat snap ik wel ![]()
Dat is waar en dat gaat er ook niet beter op worden.
Net vandaag binnen en ik ben geen Verlinden fan maar de Monaco valt niet tegen, dacht dat het lomper uit zou vallen maar m’n polsen zijn breder dan gedacht.
Het is weer eens wat anders
Jazeker, ik draag hem niet vaak, maar hij staat in de kast zodat ik het als klokje gebruik.
Ik zie hem dus dagelijks.
Het is wel een mooie😍, we hebben dezelfde!
Absoluut Fred, bouwkwaliteit is niks op aan te merken. 100m meer dan zat en de Gmt functie is ook wel eens leuk. De nieuwe jub band is ook top.
Zie dat jij er ook een hebt? Leuk model!
Vanavond toch maar weer m’n massief gouden Omega DeVille, een heerlijk horloge dat schittert in de avond zon. Het loopt ook als een zonnetje.
Nog even dit😊HFLE26
Je kunt nog 4 hele dagen stemmen op bijvoorbeeld de prachtige @Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat.
De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.
De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.
(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).
Kijk hier: