Wat dragen wij vandaag CXXXII

Myrtle Green Duxot :green_heart:

7 likes

Kon zo een Lan Ba kopen, maar ik vond het niet iets :joy:

Fijn weekend allemaal!

Reminder:

Je kunt nog maar 3 hele dagen stemmen op bijvoorbeeld de prachtige @Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat.
De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.

De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.

(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).

Kijk hier:

12 likes

Aan het wek op de zaterdag

15 likes

Nice hoor :star_struck:

1 like

70’s :mirror_ball:Certina DS-3 Super PH1000M

13 likes

19 likes

Na? Sjako :smile:

1 like

Bijna :smile:

1 like

De funkster maar even op leer gezet. Dat staat hem beter :man_dancing:

12 likes

8 likes

Net binnen deze zomerse Mido GMT😎

23 likes

Fijne zaterdag HF :+1:t2:

16 likes

14 likes

17 likes

14 likes

Gek he, heb dus niets met dat digitale spul, ook niet vanaf het begin. Maar ken er die er heul veel hebben :wink:. Maar analoog en een digitaal venster kan nog net zoals bij de Breitling :smiley:
Heb ze wel gehad hoor, alles weggegeven :+1:

1 like

Fijne vakantie Yves :sunglasses:, waar ga je naar toe? lekkere vakantie beater die edifice :+1:

1 like

Supergaaf :ok_hand:t3:. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Ik ken er 1 die van de nood een deugt maakt en met de elektrische maaier graag raced over het land, of niet soms @Mozaiek :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze gave Omega met een stepped case, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like