Myrtle Green Duxot
Kon zo een Lan Ba kopen, maar ik vond het niet iets ![]()
Fijn weekend allemaal!
Reminder:
Je kunt nog maar 3 hele dagen stemmen op bijvoorbeeld de prachtige @Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat.
De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.
De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.
(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).
Kijk hier:
Nice hoor ![]()
Na? Sjako ![]()
Bijna ![]()
Gek he, heb dus niets met dat digitale spul, ook niet vanaf het begin. Maar ken er die er heul veel hebben
. Maar analoog en een digitaal venster kan nog net zoals bij de Breitling ![]()
Heb ze wel gehad hoor, alles weggegeven ![]()
Fijne vakantie Yves
, waar ga je naar toe? lekkere vakantie beater die edifice ![]()
Supergaaf
. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik ken er 1 die van de nood een deugt maakt en met de elektrische maaier graag raced over het land, of niet soms @Mozaiek ![]()
Gefeliciteerd met deze gave Omega met een stepped case, wens je er veel draagplezier mee
![]()