Wat dragen wij vandaag CXXXII

24 likes

18 likes

Ik blijf het een topper vinden zo een!
Maar hoe dik is die nu? :thinking:

14 likes

14,2mm dik


Ik ben er alweer vier jaar happy mee en dat op een pols van 17cm

11 likes

Mogguh
Champagne vandaag

18 likes

Deze is best errug leuk! :grinning::heavy_check_mark::+1:

1 like

14mm kan ik wel mee leven… Ligt ook mooi op je pols ja.
Ik vind een Sinn Chrono ook gaaf maar die is en draagt dikker volgens mij :thinking:

3 likes

Wat is de diameter? En dikte, heb je meer foto’s, van hoe die op de pols ligt?

2 likes


Eindelijk had uncle straps weer de metalen band voor de hamilton kfa beschikbaar. Net erop gezet.

9 likes

28 likes

Nog een NA, het blijft feest

15 likes

24 likes


20 likes

Deze alweer 2 dagen

Ik heb de laatste dagen gedachten om de collectie te heroverwegen…met best drastische ideeën…geen idee wat er is…

20 likes

26 likes

30 likes

25 likes

Tijd voor een feestje (achtergrond is mijn blouse, ja we gaan ervoor vanmiddag… mijn dame heeft jurkje aan in deze stof. Glimmend anwb setje dus)

30 likes

25 likes

24 likes