Goed zo Richard, anders je vrouw de foto laten maken ![]()
Leuk horloge Eric, vooral die bezel vind ik leuk ![]()
Feliciteerd Cihan, zeggen ze dat ik veel koop. Nou jij bent de grote baas hoor
. Maar natuurlijk veel draagplezier
![]()
Schitterend Fred ![]()
Geniet ervan G prachtig ![]()
Google Lens en ChatGPT helpen mee! Horloges die ik mooi vind en opslag kan ik zo meegeven om te kijken naar vergelijkbare modellen die betaalbaar zijn ![]()
Mijn eerste mechanische uurwerk na decennia van quartz.
Ook het eerste uurwerk waarmee ik mijn eerste stapjes in ‘horloges verneuken’ heb gezet. Hier zit namelijk het 3de NH36 binnenwerk in, omdat ik de eerste 2 beschadigd had. Ik zie het als leergeld. Latere exemplaren, van deze Pagani Design 1726 zijn met een Miyota 8215 binnenwerk geleverd. (ik veronderstel voor hun lagere prijs)
Uiteindelijk heb ik dan een horloge dat onvoorstelbaar nauwkeurig loopt. Na 11 dagen staat mijn horloge, zonder dat ik aan de wijzers gedraaid heb, al 3 dagen op de seconde juist en de grootste afwijkingen gedurende die 11 dagen, waren -5" en +3".
Na het uploaden van de foto merk ik dat ik de bezel 1 klikje verder had moeten draaien.














