Wat dragen wij vandaag CXXXII

Goed zo Richard, anders je vrouw de foto laten maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

9 likes

21 likes

Leuk horloge Eric, vooral die bezel vind ik leuk :+1:

1 like

Middagwissel,


Fijne dag iedereen!!:watch:

31 likes

Feliciteerd Cihan, zeggen ze dat ik veel koop. Nou jij bent de grote baas hoor :wink:. Maar natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Tuin diver

17 likes

15 likes


:sun_with_face:

8 likes

Goedemiddag, hij zit zo lekker dat ie nog een dagje extra om de pols mag :smiley:

Fijne dag/avond mensen :+1:

25 likes

Schitterend Fred :heart_eyes:

1 like

18 likes

13 likes

Geniet ervan G prachtig :sunglasses:

1 like

Google Lens en ChatGPT helpen mee! Horloges die ik mooi vind en opslag kan ik zo meegeven om te kijken naar vergelijkbare modellen die betaalbaar zijn :wink:

1 like

23 likes

Mijn eerste mechanische uurwerk na decennia van quartz.
Ook het eerste uurwerk waarmee ik mijn eerste stapjes in ‘horloges verneuken’ heb gezet. Hier zit namelijk het 3de NH36 binnenwerk in, omdat ik de eerste 2 beschadigd had. Ik zie het als leergeld. Latere exemplaren, van deze Pagani Design 1726 zijn met een Miyota 8215 binnenwerk geleverd. (ik veronderstel voor hun lagere prijs)
Uiteindelijk heb ik dan een horloge dat onvoorstelbaar nauwkeurig loopt. Na 11 dagen staat mijn horloge, zonder dat ik aan de wijzers gedraaid heb, al 3 dagen op de seconde juist en de grootste afwijkingen gedurende die 11 dagen, waren -5" en +3".


Na het uploaden van de foto merk ik dat ik de bezel 1 klikje verder had moeten draaien. :wink:

8 likes

21 likes

11 likes

10 likes