Wat dragen wij vandaag CXXXII

Goedenavond HF vrienden,

Deze week is het thema: toon je HFLE’s uit het verleden , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

vanaf post 1901 in het topic themaweken,

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week mocht je meerdere horloges hebben die aan het thema voldoen.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff een pb sturen graag :smiley:

Dit thema loopt door tot 28-6-2026 en de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

2 likes

Crosspost van hier:

Het is feitelijk al maandag, want al 0.00 uur geweest als ik dit post, maar eigenlijk morgen pas, maandag.gaat ie om de pols.
Een niet vintage horloge… voor mij een uitzondering. Waarom? Met dit warme zweterige weer is het dragen van een vintage niet te doen, omdat ze zelden vocht (lees zweet) dicht zijn. Krijg je zo’n leuk condens ringetje onder je horlogeglaasje en dat wil ik natuurlijk niet.

Voor morgen, maandag dus, bij wijze van uitzondering een waterdichte ‘moderne’ duikert.
Een Orient Ray II F6922.

Omdat ik niet van stalen bracelets hou, draag ik deze wel op een in eigen keuken vervaardigd leren bandje.

16 likes

12 likes

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover::clinking_glasses:

24 likes

Goedemorgen HF

25 likes

Welk horloge is dat, die van gisteren?

1 like

Goedemorgen allemaal.

15 likes

Zelf samengesteld en gebouwd met onderdelen van AliX

Hoi en KOFFIE

19 likes

Goedemorgen hf


18 likes

Noodsprong was vergeten een G-Shock in te pakken.

En dan heb je er maar 15 :zipper_mouth_face:

Nu deze maar hier gescoord :face_with_peeking_eye:

Groetjes vanuit het zonnige Nyarsapat :hungary:

10 likes

23 likes

36 likes

Goedemorgen iedereen.

18 likes

Goedemorgen allemaal

27 likes

Goedemorgen allen!

14 likes

Goedemorgen!

18 likes

Goedemorgen allemaal,

12 likes

21 likes

Goedemorgen,

Zomerse Primatic :sun_with_face:


16 likes