Het is feitelijk al maandag, want al 0.00 uur geweest als ik dit post, maar eigenlijk morgen pas, maandag.gaat ie om de pols.
Een niet vintage horloge… voor mij een uitzondering. Waarom? Met dit warme zweterige weer is het dragen van een vintage niet te doen, omdat ze zelden vocht (lees zweet) dicht zijn. Krijg je zo’n leuk condens ringetje onder je horlogeglaasje en dat wil ik natuurlijk niet.
Voor morgen, maandag dus, bij wijze van uitzondering een waterdichte ‘moderne’ duikert.
Een Orient Ray II F6922.