Goedemorgen op deze blue monday,
Fijne dag iedereen!!
26 likes
Het wordt weer extra superduper warm dus sailcloth en plastic it is!
6 likes
Pareltje, Gerard! Die band staat m supergoed.
1 like
Nog een dagje m’n Phoibos Eagle Ray GMT. 
11 likes
HansvR
881
Met een Orient Bambino komen we de dag wel door.
16 likes
H47
887
Een Rus totdat ik hem zat ben 
12 likes
H47
889
Prachtig! Ooit kunnen ruilen tegen een GMT- master … niet gedaan. Dat was een beetje dom 
1 like
Op snorkelen en duiken na toch?