Wat dragen wij vandaag CXXXII

Goedemorgen op deze blue monday,


Fijne dag iedereen!!:watch:

26 likes

Het wordt weer extra superduper warm dus sailcloth en plastic it is!

6 likes

Pareltje, Gerard! Die band staat m supergoed.

1 like

17 likes

23 likes

Prachtige Explorer :ok_hand:t3:

1 like

Thanks ROC

1 like

20 likes

Nog een dagje m’n Phoibos Eagle Ray GMT. :white_heart:

11 likes

Met een Orient Bambino komen we de dag wel door.

16 likes

16 likes

14 likes


12 likes


11 likes

Lekker zomers vandaag

7 likes

Een Rus totdat ik hem zat ben :upside_down_face:

12 likes

Goedemorgen HF :sunny:


34 likes

Prachtig! Ooit kunnen ruilen tegen een GMT- master … niet gedaan. Dat was een beetje dom :slightly_smiling_face:

1 like

Op snorkelen en duiken na toch?:sweat_smile:

11 likes