8 likes
Pfff 5uur bezig geweest met verwijderen van Instagram, zat diep verstopt in de tel. Uiteindelijk toch gelukt, wel pijn in de rug. Maar wilde niet opgeven ![]()
Maar goed vandaag dus mijn Rollie om de pols, maakt weer een boel goed ![]()
Maar neem nu ff rust, koffie zetten voor Assie en nooit meer Instagram ![]()
18 likes
met de handen in de zakken?
![]()
4 likes
Hoho, één hand in de zak. Met de andere maakte ik de foto… ![]()
1 like
![]()
1 like
Zijn dat trews die je draagt, of een gewone ruitjesbroek?
1 like
Dat loopt niet erg makkelijk
![]()
Zijn horloge loopt beter dan ![]()
1 like
En een broek voor in Knokke aan zee😉
2 likes
Zijn dat trews die je draagt, of een gewone ruitjesbroek?
Gewone, uit een nu failliete winkelketen.
1 like











