Wat dragen wij vandaag CXXXII

14 likes

16 likes

14 likes

Oh ja, de plantjes :shower:die moet ik ook nog ff sproeien…

1 like

Draagt ook heerlijk :+1:t2: elastisch en geen band onder de horlogekast door.

Nu weer de 1e nachtdienst na drie weken vakantie :pensive:

15 likes

Vandaag met het warme weer. Soort van waterdicht en lekker om mee te wroeten in de tuin.
Vissenleren bandje (kabeljouwhuid) uit eigen keuken kan overal tegen.
Had wel even een verlangen naar het moment waarop de foto is gemaakt…

15 likes

Prachtig…en nu genieten maar :drooling_face:

1 like

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover:

11 likes

Goedemorgen iedereen.

11 likes

Goedemorgen allemaal.

8 likes

Nog nooit voorbij zien komen (waarschijnlijk gewoon niet goed opgelet…). Ziet er wel tof uit :+1:t2:

1 like

Idem

1 like

Goedemorgen HF

13 likes

Goedemorgen hf

11 likes


Goedemorgen!

19 likes

Hoi

14 likes


Moggûh HF

8 likes


Dienst 6/6 klaar, GMT om de pols en naar huis. :saluting_face::saluting_face:

10 likes

GMT time

7 likes

9 likes