En Dinsdag is de beste dag voor Kanji datums. !5318008
Een oude Promaster, die iedere winter uit elkaar gaat en alle afdichtingen preventief vervangen worden, nieuwe batterij en laat 'm dan druktesten. Er zit een quartz uurwerk in en een druk sensor. De techniek toen was nog niet zo heel efficient…de kroon is uutgetrokken omdat dit horloge nogal ruig met de batterij omspringt. Waarschijnlijk gaat deze na dit duikseizoen met pensioen en komt er een vers modelletje.
Diepte is op zich geen doel. De diepte wordt vaak bepaald door het doel van de duik. Als je bijv. een scheepswrak wil bekijken zul toch echt naar de bodem moeten. Visjes kijken is meestal tot 8-10m. De meeste sportduikers mogen max. 40m diepte duiken onder Padi certificering. Ik zou het in de duiklogs terug moeten kijken, maar als ik me goed herinner zat ik rond de 50m 1-malig. Deze citizen heeft ze allemaal gezien, scheepswrakken, visjes onderwater grotten en veel dolfijnen ![]()
Geniet ervan ouwe reus! Hij staat je top!
![]()
Het is in mijn (verder onwetende) ogen een leuk ‘tekentje’ op dinsdag maar ik weet niet wat je met !5318008 bedoelt ![]()
Op MN dat ik een poos terug van @PaulRush heb overgenomen.
Moest het juiste horloge er nog voor kopen, nu gelukt al zeg ik het zellf.
Staat m ![]()