Dank! De drie duikertjes die ik heb zijn allemaal hetzelfde formaat, allemaal rond 39mm, 12,5mm dik inclusief bol of domed saffier, allemaal met een prima middenkast. Dus de Yema, Serica en Seiko dragen allemaal ongeveer even comfortabel.
Moet wel zeggen dat zo’n horloge als een beste klomp aanvoelt als je alleen maar 35-37mm horloges van wat dunnere snit draagt, maar dat kan ik een duikhorloge goed vergeven.
Hee, SKX013, toch? Cool.
Tuurlijk, de kaasboer heeft grasboter ![]()
Lekker zomers en NA:
Ocean To Orbit, Himalayan Project in de kleur Gokyo Blue.
Titanium, verhard, geborsteld en ook gepolijst, octopod sluiting, niet te dik, 100m waterdicht, ultralicht: zeer hoog draag comfort, zeker met deze temperatuur
Moest er wel even op wachten (oktober besteld), maar erg fijn….
Blijft tof! Band staat m ook goed ![]()
Leuk! Nog een hier. Sinds wanneer ben jij de gelukkige eigenaar?
Zekers, maar die nato he. Kan er maar niet aan wennen. Vandaag titanium om de pols 40mm en 10mm dik, ook geen straf toch. En zondag maak ik het nog gekker Pointer date uit 1950 33 mm en ook 10mm dik, maar ik vind het gewoon kicken om de ene keer klein en dun te dragen en de andere keer een baksteen om de pols
. Jaja Chris die heb ik ook, moet je echt voor naar de sportschool ![]()
Maar dat weet je wel van mij, lekker divers klein, groot, dun dik allemaal prima ![]()
Wat een gaaf ding!
Jij hebt er ook één? Welke kleur? ![]()
Is vanmorgen toegekomen, overgenomen van een Duitser!
Ja de max hoor! Draagt ook zeer comfy.
Is toch van Montres deze, natuurlijk gefeliciteerd en wens ik je veel draagplezier
![]()
Ha dacht in het begin, die kroon is niet tof. Maar juist dat wiebelen zorgt ervoor dat is minder snel kapot gaat
Btw, toffe combi zo ![]()