Wat dragen wij vandaag CXXXII

25 likes

Zo is dat, hier ook :sun_with_face:

Goedemorgen eenieder,


22 likes

20 likes

Heerlijk met dit weer :sun_with_face:

14 likes

Deze zomerse combi, vandaag: de Aquaracer Solargraph, met een aftermarket bandje dat perfect past bij het weer én de kleur van de secondewijzer wat meer benadrukt. :sunglasses: :sunny: :tropical_drink: :desert_island:

Sterkte met de hitte, mensen! :sweat_smile:

28 likes

14 likes

23 likes

21 likes

25 likes

Huts, buts, kras en door… Werk horloge.

14 likes

28 likes

Goedemorgen,


Fijne dag allemaal!!:watch:

31 likes

Goedemorgen :sunglasses:

19 likes

Ja, staal blijft gewoon mooi. Blij dat ik besloten heb hem toch te houden en niet te verkopen. Nu nog een bandje vinden dat er mooi bij past, iets met een exotische kleur of uitstraling voor de zomer. Delugs heeft wel leuke banden, maar ik heb toch moeite om €240 neer te leggen voor een rubberen band.

P.S. Die fijne haarlijntjes begin ik langzaam te accepteren. Hoort er toch een beetje bij en geeft het horloge karakter.

3 likes

Goedemorgen :sunny::sunglasses:

21 likes

13 likes

It’s a Sinn.

19 likes

Na 2 weken de Serica, miste ik een datum toch wel een beetje

25 likes

Het is al heerlijk in de tuin,deze mag vandaag meegenieten van het mooie weer

26 likes

Tudor Black Bay 36.

24 likes