25 likes
Deze zomerse combi, vandaag: de Aquaracer Solargraph, met een aftermarket bandje dat perfect past bij het weer én de kleur van de secondewijzer wat meer benadrukt.
![]()
Sterkte met de hitte, mensen! ![]()
28 likes
Ja, staal blijft gewoon mooi. Blij dat ik besloten heb hem toch te houden en niet te verkopen. Nu nog een bandje vinden dat er mooi bij past, iets met een exotische kleur of uitstraling voor de zomer. Delugs heeft wel leuke banden, maar ik heb toch moeite om €240 neer te leggen voor een rubberen band.
P.S. Die fijne haarlijntjes begin ik langzaam te accepteren. Hoort er toch een beetje bij en geeft het horloge karakter.
3 likes



















