Wat dragen wij vandaag CXXXIII

Bedankt :v::pray::beers:

1 like

De Squale Toolwatch volgens Grimoldi

26 likes

Inderdaad vast, dus helaas

2 likes

Poljot24 :wink:

3 likes

27 likes

Vandaag een heel bijzondere Omega van meer dan vijftig jaar oud in nieuwstaat. Ik draag hem niet vaak omdat ik er te😂 zuinig mee ben.

•••

Morgen is de laatste dag om te stemmen voor de prachtige nieuwe Horloge Forum Limited Edition 2026!

Een horloge als dit, met deze specificaties en voor dit relatief lage aankoopbedrag, kom je later waarschijnlijk niet snel meer tegen.

Het gaat om de @Brunmontagne Ambassador Meteoriet, voorzien van een handopwinduurwerk van de Zwitserse fabrikant Sellita. Sellita is vooral bekend van het kaliber SW200, dat onder meer als basisuurwerk, wordt gebruikt door merken als Tudor, IWC, Oris, TAG Heuer, Hublot, Sinn, Raymond Weil en vele andere horlogemerken.

Let op: de HFLE26 Brunmontagne is uitgerust met een handopwinduurwerk van Sellita!

Voor meer specificaties, zie: HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Hoe te stemmen (bestellen):

Aandachtspunt:
Bij het overmaken van de € 100,00 stemgeld, kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan.

22 likes

Vandaag draag ik mijn afgelopen vrijdag aangekochte Panerai Pam111, die vandaag uit Italie is aangekomen. :blush:

35 likes

Proficiat, een hele mooie Panerai.
Veel plezier ermee!!:watch:

24 likes

Dank je wel. Deze kastvorm had ik nog niet dus het moest er een keer van komen. Nu nog op zoek naar een mooie 44mm submersible.

1 like

Net live gezien en werkelijk een prachtige en tijdloze Omega :smiling_face_with_three_hearts:

Was weer een gezellige 2 uur bijkletsen over horloges Hans. Dank voor koffie en stroopwafel/bonbon en de volgende keer bij mij.
:grinning:

2 likes

31 likes

Goedemiddag! Vandaag mag het werkpaard weer om de pols…

Fijne dag allemaal!

17 likes

Inmiddels gewisseld naar de sportieve Citizen chrono.

26 likes

29 likes

16 likes

Klinkt goed! :slightly_smiling_face:

2 likes

Echt een hele mooie Citizen Gerbert, dat heb ik zojuist in het echt kunnen bewonderen.

Jouw nieuwe Ruhla is top👍🏻

1 like

26 likes

Een prachtige klassieker :ok_hand:t2:

1 like