Langs lopende horloge hier, inclusief een re-buy. Enige waar mijn vrouw van zei, die is mooi doe hem niet weg, ik liet hem terstond over de straat stuiteren
.
Heb een zwak voor two-tone maar kan snel beetje overdone worden. Het toffe aan deze is dat het PVD grotendeels gesatineerd is en niet heel veel geel heeft. Dat toned het geheel wat down. Vind dat beter zo, bij PVD kun snel in twijfelachtig territorium belanden.
Verder is de fit op een kleine pols gewoon erg fijn, je voelt wel dat er staal zit zonder te topzwaar te worden.
Ik draag hem nooit op NATO gek genoeg. 19mm breedte zal ermee te maken hebben. Wel rubber en dat gaat ook prima.
Hij is iso 13739 gecertificeerd voor wat dat waard is bij een snorkel duik van 1m.
Dit soort positiviteit helpt mij natuurlijk niet ![]()
![]()
Inderdaad een heerlijk dragend horloge en een genot om naar te kijken. Dankjewel!
Altijd leuk om ongelukjes met enige humor terug te lezen ![]()
Geweldig. Moest even wennen in het begin maar het is natuurlijk een beest van een duiker, mooi afgewerkt. Had je ochtend zon? Indices en wijzers lijken wel goudkleurig.
Staat je goed. Wat is je polsmaat? Ik heb een 39mm gehad en die was echt een maat te groot voor mijn pols. Verder een prachtig horloge die nu door JLC een soort upgrade heeft gekregen ![]()