Wat dragen wij vandaag CXXXIII

Ik zie het net staan, gehoord heb ik het niet, wel gelezen :wink:
Lijkt mij wel tof als @Tofferdetof (leuk he die woordspeling :smiley:) even precies uit gaat leggen waarom deze Yema nu een echte skindiver is. Maar dan wel heel precies uitleggen he :wink:

Zelfde reactie staat bij Chris :joy:

Ik zie het net staan, gehoord heb ik het niet, wel gelezen :wink:
Lijkt mij wel tof als @Tofferdetof (leuk he die woordspeling :smiley:) even precies uit gaat leggen waarom deze Yema nu een echte skindiver is. Maar dan wel heel precies uitleggen he :wink:

1 like

26 likes

19 likes

17 likes

17 likes

16 likes

25 likes

Wissel

11 likes

España :es:

18 likes

Lekker Charles :ok_hand:t2:

1 like

Onmogelijk uit te leggen,is nooit gespecificeerd,aannames en de tijd van toen,weet je wel en deze zou géén zijn vanwege crown gards,te veel WR ,in principe is een skindiver een heritage model duiker van 100 m wr,diameter 36-38,bidirectionele friction-fit lunet,acrylglas, dun,vrije kroon,zonder datum en handopwinder,zoals we nu zien heeft de moderne tijd en de commerciële impact hierbij een allegaartje aan wat men nu onder de naam skindiver verkoopt geproduceerd.
Het horloge aan de man brengen is de topprioriteit en daar worden gehaaide strategieën voor gebruikt.

3 likes

Een fiesta om je pols zo

1 like

Weer even in mijn alma mater…

18 likes

Lume is echt top……even van buiten naar binnen gelopen

20 likes

Volg…

Ik vind hem heerlijk

25 likes

Het staat inderdaad goed. Het is wel geen oysterflex maar een zealande.
Complimenten aan hen dus.

1 like

Dit is geweldig.

1 like

Gast . Het is een vrijetijds duikertje. Dat zie je zo. :blush: Daar hoeft de arme man geen oorlog en vrede aan vuil te maken.