Wat dragen wij vandaag CXXXIII

32 likes

30 likes

Mogguh :wave:t2:

34 likes

Lekker bij het zwembad :greece:

31 likes

Zeilexamens…

26 likes

Ik hoef niet eens meer te kijken wie deze post… :joy:

3 likes

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

48 likes

16 likes

Mogguh

25 likes

Blij mee!

28 likes

Hallo Hans, ik begin mij af te vragen of je geen aandelen hebt bij Brunmontagne!:star_struck::star_struck:

3 likes

Helaas alweer de laatste dag met de Revelot fiffer.

10 likes

Goedemorgen

46 likes

Schitterend :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::+1:

1 like

Maak er een mooie dag van!

21 likes

:face_with_hand_over_mouth::hugs::yum::+1:t2:
Heb maar een kleine collectie.
En de enige op HF zonder cyclops natuurlijk :+1:t2:

1 like

Fijne zondag HF.

26 likes

The Great White Diver :shark:

23 likes

Haha, dat lijkt er wel op Gerard, maar na dinsdag heb je geen last meer van mij en deze acties😀:

Je kunt nu nog instappen door te stemmen op die prachtige @Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat.
De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.

Dinsdag is de laatste dag dat je kunt stemmen!

De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.

(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).

Kijk hier:

6 likes

Leuk dat je plots weer verliefd kan worden op een horloge dat je al een tijdje in roulatie hebt :innocent:

32 likes