Wat dragen wij vandaag CXXXIII

Kijk zo gaat dat nu hier in huis, wilde die blauwe als fiffer inzetten. Nee zegt de baas, die wil ik hebben. Nu heb ik een groene en blauwe kinetic. En zo krimp mijn collectie dus in :wink:

2 likes

Avondwissel naar m’n citizen wat steeds meer op een " strapmonster" lijkt…

Nu gewijzigde naar deze nato:

Daarvoor als op een rode tropical:

De Milanese heeft hij al gehad:

En een zwarte canvas:

De originele band waarop hij kwam is nooit gebruikt, een wat te goedkope zwart lederen bandje.

13 likes

Goede avond Hf

15 likes

Sinds vanmiddag gewisseld naar dit horloge, omdat een iets robuuster horloge wenselijk was😀

Nog even aandacht voor het volgende:

Afgelopen dinsdag schreef ik dat ik de Brunmontagne Meteoriet nog één allerlaatste keer zou promoten voor de HFLE26-stemming. Daarbij was ik me er echter niet van bewust dat je tot en met 31 juli nog kunt deelnemen door een privébericht -PB- te sturen naar Pascal: @Brunmontagne.

Het was afgelopen dinsdag dus de laatste dag waarop er gestemd kon worden op deze prachtige Brunmontagne als nieuwe Horloge Forum Limited Edition 2026. Zoals velen inmiddels weten, heeft de fantastische @Brunmontagne Ambassador Meteoriet de verkiezing overtuigend gewonnen.

Maar er is dus goed nieuws: je kunt je tot en met 31 juli nog inschrijven! Een horloge als dit, met deze specificaties én voor dit aantrekkelijke aankoopbedrag, zul je waarschijnlijk niet snel meer tegenkomen. Grijp dus deze unieke kans!

De Brunmontagne Ambassador Meteoriet HFLE26 is uitgerust met een handopwinduurwerk van de Zwitserse fabrikant Sellita. Sellita is vooral bekend van het kaliber SW200, dat onder meer als basisuurwerk wordt gebruikt door merken als Tudor, IWC, Oris, TAG Heuer, Hublot, Sinn, Raymond Weil en vele andere gerenommeerde horlogemerken.

Voor meer specificaties verwijs ik naar HFLE 2026 – Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet:

Voorbeeld-Render

25 likes

De avond in met een vintage tankje met KLASSE

15 likes

Gaat hem heel goed af👌

Wat een karaktervol horloge💪

1 like

De Brunmontagne past prima bij de andere 3 met kleine secondenwijzer

22 likes

Mooi,mooi👍

1 like

Haha vooral die middelste😁, staat mooi, dan moet ik er wel een groter doosje er bij halen:

20 likes

Goedenavond

9 likes

Ja, wat me overigens opviel is dat, hoewel volgens mij onze klokjes verder identiek zijn, jij " praeludium" op de wijzperplaat hebt staan en ik " chronometrie"

1 like

24 likes

“Chronometrie” staat vermeld vanaf de laatste modellen, als musicus wilde ik graag de uitvoering met “Praeludium” op de wijzerplaat, omdat ik al van jongs af aan praeludiums speel.

1 like

Thanks heb hem zeker al 20 jaar

1 like

Leuk…doet me enigszins denken aan hoe het vroeger bij ons thuis was. M’n vader speelde orgel, m’n jongste zus viool, m’n broer piano en m’n oudste zus gitaar…en ikzelf als kind cornet en later trompet. We volgen elkaar dan regelmatig in de haren van wie op welke tijd kon oefenen :joy: Als jongste won ik dat meestal, omdat de trompet alles overheerste…ook al kun je ook die piano spelen. :joy:

2 likes

Plaatje draaien.

28 likes

Vandaag weer eens in Düsseldorf geweest…mijn God, de hoeveelheid Rolexen om polsen van mensen van allerlei signatuur, ongeloofelijk. Als exclusiviteit en schaarste samengaan, dan is Rolex in elk geval geen exclusief merk, ook niet afgaand op de hoeveelheid geëtaleerde modellen. Wel is het, hoe zal ik het eens zeggen, een erg inclusief merk.
Maar goed, ik droeg een eenvoudige King Seiko 44-9990 om de pols (niet deze, dit is de 4402-8000).

25 likes

13 likes

7 likes