Wat dragen wij vandaag CXXXIII

Vandaag deze weer eens een keer om, na heel lang niet gedragen te hebben.
Blijft een hele mooie wijzerplaat.
Fijn weekend nog allemaal.

22 likes

Dank U :wink:

2 likes

De Milanese oogt het mooist.

1 like

11 likes

Dank U zeer :sunglasses:

1 like

Blijft ook een geweldig ding, gisteren weer opgehaald bij chronoglide, Kalle heeft hem goed uit elkaar getrokken voor een volledige service beurt. Kan je terug zien op YouTube

1 like

16 likes

8 likes

19 likes

19 likes

14 likes

Middag.

20 likes

Mooi! Welk merk is dit?

20 likes

Op rubber :smile:

Fijne zondag HF

25 likes

Sinds vanmorgen draag ik deze Tissot Gentleman met echt goud, omdat ik een optreden had (het stond goed bij m’n witte overhemd😀).

Nog even aandacht voor het volgende:

Dinsdag 14 juli was de laatste dag waarop er gestemd kon worden op de prachtige Brunmontagne Ambassador Meteoriet als nieuwe Horloge Forum Limited Edition 2026. De fantastische @Brunmontagne Ambassador Meteoriet heeft de verkiezing overtuigend gewonnen.

Tot en met 31 juli kun je nog inschrijven voor dit horloge door een privéberichtje (PB-tje) te sturen naar Pascal @Brunmontagne. Een horloge als dit, met deze specificaties én voor dit aantrekkelijke aankoopbedrag ga je waarschijnlijk niet snel meer tegenkomen. Grijp dus deze unieke kans!

De prijs van deze HFLE is €850,-.

De Brunmontagne Ambassador Meteoriet HFLE26 is uitgerust met een handopwinduurwerk van de Zwitserse fabrikant Sellita. Sellita is vooral bekend van het kaliber SW200, dat onder meer als basisuurwerk wordt gebruikt door merken als Tudor, IWC, Oris, TAG Heuer, Hublot, Sinn, Raymond Weil en vele andere gerenommeerde horlogemerken.

Voor meer specificaties verwijs ik naar HFLE 2026 – Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet:

20 likes

Fijne zondag! :coffee:

38 likes

20 likes

Dankje! Dit is een Phorcydes

1 like

22 likes