Wat dragen wij vandaag CXXXIII

Is toch wel een iconisch horloge, veel plezier ermee!!:watch:

2 likes

Deze week is er wat concurrentie om de pols.

5 likes

Deze topper staat in het blauw maar dat betekent niet dat ik nog niet af n toe ervan geniet

7 likes

Weer los, NA op rubber met gebiedsverbod :wink:

2 likes

Na een break van hf weer terug :smirk:
Sub deskdived nog steeds dagelijks

Doordat ik op vakantie een batgirl, sprite en dj ombre heb gepast begon het weer te kriebelen. Het blauw maar eens afstruinen

20 likes

12 likes

16 likes

9 likes

Nieuwe week, nieuwe merk.
Seiko rules the waves this week. :+1:

10 likes

:rofl: Nu vraag ik mij wel af, zit er ook een stappenteller op, moet wel een beetje van deze tijd zijn he :joy:

2 likes

Aachener Wald:

13 likes

Nog maar een dagje de Sideral S

11 likes

Er zijn dagen dat ik mijn collectie prima zou kunnen beperken tot mijn 2 Mandala’s.

7 likes

Vraag het effe aan @D88, hij is ervaringsdeskundige :innocent:

1 like

Goedemiddag,

Ik hou wel een iets aparte Tissot PRX, deze UFO Robot Grendizer kom je niet snel tegen op het hf.
Hij heeft zelfs zijn eigen huis, waar mijn vrouw niet zo blij mee is :rofl:

En nog ff een foto uit archief in het donker :smiley:

Fijne dag iedereen :+1:

14 likes

14 likes

Elke stap wordt nauwkeurig in de gaten gehouden en geteld :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lang niet zo in mijn sas geweest :slight_smile: lang gewcht tot dit model eens voorbij kwam en binnen budget. Heerlijk. Denk erover om de siliconen band erbij te kopen, dat zwart met rood moet echt schitterend zijn samen

12 likes

Morgen de 4 daagse, maak je toch wel heel wat stappen :wink:

1 like

Eindelijk vrijgelaten Ady, miste je al in dit topic. Mooie Oris/kleur en je weet Oris kan veel banden hebben, zo ook een silliconen band :+1:

Zo heb ik lang geleden van iemand die de bajes in moest ook een Oris overgenomen, was toen net paar maanden oud, ook met zo’n band, niet verkeerd zou ik zeggen :wink:

10 likes