Wat dragen wij vandaag CXXXIV

2e foto vandaag, exact 12 uur later….

26 likes

22 likes

22 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Minase, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

2 likes

Alleen je bandje zegt al dat je horloge Bang for Buck is :wink:

3 likes

:motor_scooter:

19 likes

25 likes

25 likes

Zelfde bandje als mijn foto erboven.:smile:
Gave Vostok! De lagen in de plaat vind ik tof. Heb ik ook eerder gehad.
Foto uit het archief:

16 likes

Fijne avond HF.

18 likes

21 likes

Wonderen bestaan :astonished:

1 like

19 likes

Nog geen NA-topic over gemaakt, maar dit is een van m’n “nieuwe” Vostoks!

10 likes

Goedenavond HF vrienden,

Deze 2 weken is het thema: toon je vakantiefoto’s natuurlijk wel met je horloge , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

vanaf post 2450 in het topic themaweken,

En zoals altijd, probeer te spreiden over de 2 weken mocht je meerdere vakantiefoto’s met je horloge(s) hebben die aan het thema voldoen, lekker spreiden over deze 2 weken

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, zie mijn inleiding bij themaweken. Even een pb sturen en de rest doe ik :smiley:. Zeker nu belangrijk om inleiding te lezen want ik ga er een weekje tussenuit!

Dit thema loopt door tot 30-8-2026 ivm de vakantie periode en de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

Natuurlijk wens ik iedereen weer 2 leuke themaweken :+1:

2 likes

Uhm, dit is denk ik het verkeerde topic, Fred?

1 like

Of bedoelde je “kom gezellig in het themaweken-draadje kijken”?

1 like

Precies, doe ik al ongeveer zo’n 3 jaar op deze manier :wink:. Gewoon een mededeling over het nieuwe thema. Normaal verandert die iedere week maar daar het vakantieperiode is nu 2 weken :+1:

Maar begrijp dat je alle thema’s in de periode dat je lid bent gemist hebt, geen probleem. Vanaf nu lekker meedoen :wink:

1 like

Groeten
Rutger

25 likes

Aha, makes sense! Een hoop topics hier op het forum (zoals bijvoorbeeld deze) vind ik een beetje overweldigend, daarom zie je me daar niet zo vaak en meer in de wat kleinere topics, maar ik zal er wel een keertje aan gaan meedoen! :+1:

1 like