Wat dragen wij vandaag CXXXIV

Wat is in goud en wat is in brons uitgevoerd?
Of is het een legering van beide?

1 like

19 likes

Foto van wat eerder vandaag. Alsnog een fijne dag!

20 likes

redelijke match met je handschoen :+1:

1 like

Goedemiddag iedereen.

24 likes

10 likes

Het is een legering… 37,5% goud, 50% brons plus nog wat delen zilver, palladium en nog zoiets :sweat_smile:

9k goud… maar dat mag en is geen gouden horloge. Door een substantieel deel goud aan het brons toe te voegen blijft de kast mooi. Van goud kleur naar misschien wat donkerder; maar niet groen en goor zoals een vol bronzen kast.

6 likes

Breitling Avenger 43 vandaag.

21 likes

9 likes

25 likes

Mijn beater waar ik zeer tevreden over ben: Timex Deepwater op blauwe two-piece nato.

12 likes

:ok_hand:

alleen de tijd nog juist zetten, de datum ga ik niet doen… verlof en een beetje lui… :pensive: :pensive:

22 likes

Hij vet Frans, en mooi hoe je de details hebt vastgelegd :+1:

1 like

In 1 woord, wat is die prachtig :+1:

2 likes

Dat is wel een hele mooie Jasper en heel vet :+1:

1 like

Als we nu straks weer gaan varen met mijn jacht, doe dan een duiker om, die mooie IWC alleen voor de feestjes aan boord :wink:

1 like

12 likes

Lekker boeien toch, tis gewoon een hele mooie Blancpian :ok_hand:. En klopt, in Nederland noemen we 9k niet officieel goud maar in sommige andere landen dus wel, maar daar gaat het niet om. Deze blijft gewoon heel netjes de kleur behouden en zal zeker nooit groen uitslaan :+1:

1 like

Goedemiddag vrienden, vandaag de Seiko Speedtimer chronograaf om de pols, wat niets zegt over zijn baasje want dat is een slowtimer :wink:

fijne dag mensen :+1:

28 likes