Wat dragen wij vandaag CXXXIV

Ha Gerben, als ik naar Zweden ga, gaat deze om de pols. Snap je natuurlijk wel, moet de Zweden te vriend houden :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Arjen gefeliciteerd met je Cestrian, mooi horloge :+1:. Wens je er natuurlijk veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

Vanavond misscjien een foto van de lumen :wink:

1 like

Nog een weekje, dan mag die een poosje uitrusten.

13 likes

Lekker weer vandaag, heb er een leesdag van gemaakt over de horlogerie vanaf 1581 tot 1920. Volgende keer weer verder :wink:

Enne @Fate_Amenable_To_Change, ik dacht dat Cartier met het eerste polshorloge kwam, niet duss.
In 1581 kreeg een dame al een horloge voor om de pols, echter niet met een band zoals wij die nu kennen maar werd bevestigd aan een armband. Leuk om te lezen de historie van de horlogerie :+1:

O ja, vandaag mijn Avenger om de pols. Kan ik wel hebben, zo heet is het nu ook niet tocj :smiley:

Fijne dag/weekend iedereen :+1:

23 likes

:heart_eyes: waanzinnig!

1 like

19 likes

Bijna weekend :sunglasses:

17 likes

27 likes

29 likes

Wissel naar een tropenbandje! :hot_face:

28 likes

Dank je wel @fredpanarai1 en ik denk dat dat wel lukken :grinning:

1 like

14 likes

23 likes

Dank je Gerard.

Dankjewel Tim

Dank je Ferry. Zal ik binnenkort doen

1 like

7 likes

De Propilot heeft een facelift gehad tussendoor. De oudere zijn gedrukt en nieuwere inderdaad opgelegd. Muv een tussenfase zijn ze te herkennen aan het Oris logo. De oudere lezen “automatic” onder het Oris logo.

Oud:

Nieuw:

Ik zou er best weer een in de winder willen :thinking:

*edit, er is een Holstein editie met een caliber 400 ipv de SW200 die normaliter in de 41mm kast zit.

19 likes

Dank, waarschijnlijk gaat hij toch binnenkort weg want ik heb iets anders op het oog, zoals vele hier ga ik inkrimpen :slightly_smiling_face:

1 like