Leica is tijdloos…
Hahaha dit is inderdaad een “apart” horloge.
Lijkt me alleen niet heel prettig dragen met die vleugelmoer aan de linkerzijde en die punt aan de rechter.?
Pieter.
Ik vind die Seiko ook mooier omdat ik niet van skeletonized / open heart / tourbillon horloges houd.
Maar kudo’s voor het posten van een AliExpress horloge van 10 ballen op dit forum. Dat zien we hier te weinig voorbij komen. En je hebt gelijk: Dat ze voor dat geld iets werkends in elkaar kunnen schroeven is mij nog steeds een raadsel en een wonder.
Al drie dagen de SARB033, al valt er bitter weinig te sunbursten deze ochtend. Goedemorgen!
Mij valt trouwens wel op dat de SARB033 van een pakje boter gemaakt is. Die bezel is zo gruwelijk krasgevoelig! Verder een prachtig horloge.
Lol ik dacht pakje boter omdat hij vol staat met boter vingers. Raar genoeg niet erg want je neemt dan een doekje en je hebt weer 2min quality time samen
Absoluut geen last van. De vleugelmoer zit aan de elleboogkant, die punt valt wel mee. Het is een automatische Mondaine ontworpen door wijlen Bernhard Luginbühl, Zwitsers kunstenaar (1929-2011).
Dick
like á lot!
Krasgevoelig; is dat dan niet altijd zo met glimmende onderdelen? Mijn Orient Curator leek wel een magneet wat krassen betreft.
Voor de gein eens een Diashield coated Seiko kopen. Die zijn meer dan een tikje bestendiger tegen, eh, alles.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat Damasko geen dress horloges maakt, trouwens.
Zekers!
alles weer geflipperd? ik heb hem de laatste 2 weken ofzo flink over MP zien gaan. Bandje stond nog tekoop voor 12,50
Zou een bijzondere combinatie zijn. Tool kast met dress looks.
Ik zou het wel eens willen zien.