Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Blijven gaan!

17 likes

Hier kan ik wel aan wennen :wink:

18 likes

Ik blijf deze mooi vinden :thumbsup:

1 like

Ik weet het hij lijkt ergens op maar ik vind m erg cool!

1 like

13 likes

Hij lijkt er inderdaad op. Ik vind het een leuk klokje dat een zeer betaalbaar alternatief vormt voor de Rolex Datejust of Day Date. Deze Citizen heeft bij mij ervoor gezorgd dat een Rolex 1601 of 1603 op mijn lijstje is komen te staan. Die zijn op dit moment voor mij als student nogal lastig haalbaar. Maar hij komt er wel!

1 like

Mag ik vragen wat voor model dat is?

1 like

Het is een Citizen Eagle Seven uit de jaren 1970/1980. Het heeft een Citizen 8200 uurwerk.

1 like

8 likes

Ben sinds enige tijd erg gecharmeerd van de 1601. Maar wil er dan wel één uit geboortejaar/-maand. Dus dat wordt een mooie zoektocht :wink:

1 like

Zo is ze echt! :slight_smile: Deze fotoos (van vorige eigenaar… maar ze ziet er nog net zo uit!!) doen haar recht! :slight_smile:

.

.

.

23 likes

Klokkengek op oorlogsmissie vandaag…Vostok Amphibia om, met SAS NATO band! :sunglasses:

13 likes

Niet aarzelen, gewoon doen, je krijgt echt mooie waar voor je geld!! :slight_smile:

1 like

Dat is een erg mooi streven! Veel succes gewenst. Over een tijdje ga ik dat ook doen. Een klassieker (bijv. een Rolex 1601, een Omega Speedmaster) uit mijn geboortejaar en liefst ook maand kopen. Dat is echter iets voor verder in de toekomst :sweat_smile:

1 like

Wat een mooi klokje Robert! :heart_eyes:

1 like

Thanks ja egwel, ben er verliefd op, medium retro uitvoering, kik ik op, en bij die japanezen krijg je zoveel extra’s! :slight_smile:

1 like

Wàt een schoonheid! Ik zou echt moeite hebben te kiezen tussen deze of de witte / blauwe wijzers.

1 like

ik struikelde hier tegenaan en het was gelijk pik hebbes … :slight_smile:
ennu zwart is weer strak in de mode he! :slight_smile:

Erg mooi! Zo eentje zou ik ook nog wel eens willen proberen.

1 like

doen! :slight_smile: formaat is heerlijk en de band valt mij 110% mee!

1 like