Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Uit het rijtje ‘betaalbare classics’ de Bambino:

Beste prijs/kwaliteit vwb ‘business watches’.

16 likes

Hami Pilot! Ik heb nog een watchbox met andere horloges maareee… ja…

12 likes

Toch weer een impulsaankoop.:stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ben benieuwd🖒😊

1 like

@daffie Gefeliciteerd David, mooie klok zelfs op een pet foto :grinning:
Geniet er van :+1:

2 likes

Deze op milanaise gezet😊

19 likes

Na lange tijd de Chinees weer,had er echt zin an :sunglasses:

19 likes

Thank you! :thumbsup: :joy:

1 like

Beauty! :ok_hand:

1 like

@Slin en @Domega Blijven opletten op neppers, inderdaad heb ik wel eens een (slechte) nep-luipaard gespot. De aanbieder werd met pek en veren het bos ingestuurd :evergreen_tree: :evergreen_tree::evergreen_tree::laughing:

4 likes

:joy:

1 like

Overdag de Tag en nu de Mini Sumo.

11 likes

Vaak is het niet meer te onderscheiden of ze iets geflikt hebben…wel een leopard gespot waar onder de 6 geen serienummer stond…en heb van Sweephand begrepen dat het bij alle Leopard’s wel zo hoort te zijn…heb de aanbieder ook een berichtje gestuurd dat dat niet klopt…maar ja, je moet het maar weten he😊

2 likes

Vannacht als je gaat slapen op je nachtkastje leggen effen zaklamp erop en als je morgen wakker word en je kan de tijd nog goed aflezen dan is het zeker goede lume🙃…ben benieuwd😊

2 likes

Een flinke bliksemflits op 100 mtr afstand doet het anders ook heel aardig hoor :innocent:

2 likes

Ha gaan we eens doen inderdaad…

Ps ik vermoed dat het zelfs zonder tussenkomst van mijn Nitecore 1000lumen al gaat lukken met de lume all night long :thumbsup:

1 like

:blush::joy::joy::joy:🖒

Pffff…ja ik heb 900 fenix… maar zoveel hebben ze niet nodig hoor en ben je zelf ook gelijk verblind😂

1 like

Ja dat blijft altijd wel oppassen inderdaad :joy:

1 like

2 weken na de ontvangst van onderstaande is mijn oudste zoon van 14 zo vrij geweest om papa’s nieuwste aanwinst te vergeten bij het snelle vertrek naar een slaapfeestje …
Fijne kennismaking met deze puntgave NY0040

7 likes