Wat dragen wij vandaag? Deel IV

thx maar ik moet eerder wat minderen dan meerderen :wink: Heb net mijn ATB fietsjes voor opknappen geteld - zeven!!! Da’s erger dan gokverslaving toch!? :smiling_imp: :sweat_smile:

1 like

27 likes

Prachtig deze!

1 like

Seiko 5 Bling vandaag … :slight_smile:

Geinig machientje, alleen de band sucks… maar ja zie ergens maar eens een goudkleurige band te krijgen van 19 mm. … :confounded:

Toch allemaal een fijne zaterdag :slight_smile:

11 likes

Volgens mij wel ja😁

1 like

Het kan aan de foto liggen hoor, maar het ziet er niet heel bevorderlijk uit voor de doorbloeding van je hand, als je hem zó strak draagt. :wink:

1 like

Haha nee al eens eerder gevraagd… ik heb mijn arm en pols/hand hier in zo een rare positie om een wristshot te maken thats all, no worries verder :slight_smile:
Ik ben toch al geen held in het nemen van wristshots… dees vink overigens wel aardig gelukt kwa scherpte en zow :slight_smile:

1 like

16 likes

Gelukkig. Als horlogefanaat moet je wel een beetje zuinig zijn op je pols. :wink:

1 like

lol, trust me I am ! :slight_smile: dank voor de bezorgdheid :slight_smile:

1 like

Een heerlijke zonnige ochtend in de tuin, rustig wakker worden met een bakkie :coffee:

Fijne dag allemaal…:sunny:

19 likes

Dacht juist altijd dat het moeilijk was om van die banden af te komen :smiling_imp: - Ik heb direct even gekeken in mijn banden doosje maar kom niet verder dan 18 of 25mm - sorry!

1 like

17 en 19 en 21 mm zijn gewoon incourante maten, in oost azie verkocht bij de vleet en hier niets …

thanks fot looking! :slight_smile: erg gewaardeerd!!

och ik ben zelf ook een incourant maatje :innocent:

1 like

NA…zo gaaf…

10 likes

Damasko x Batman = Batmasko

18 likes

De Vratislavia Conceptum Formmeister.

10 likes

Gaaf bandje. :sunglasses:

1 like

18 likes

4 likes