Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Vakantie; zés weken met hetzelfde TAGje… Volgende keer op z’n minst een andere nato meenemen🤔.
Wel nog even windowshoppwm😉!

9 likes

Avondwissel van 44 naar 34mm

11 likes

14 likes

22 likes

Avondwissel naar Han’s super mod, bezel, bezel insert, wijzerplaat van de skx171, secondewijzer etcetera

11 likes

De avondwissel

9 likes

Groeten
Rutger

10 likes

12 likes

X-loze sumo vandaag :slight_smile:

12 likes

De Hami pilot verlaat (ha) mijn pols nog steeds niet :smile: Wat een belachelijk fijn horloge. Loopt al zeker 10 dagen op een paar seconden voor, interesting.

15 likes

Tnx Captain, het is hier ook liefde op het eerste zicht met deze Seiko5 :stuck_out_tongue_winking_eye:
Super gedetailleerde wijzerplaat, in dit (prijs)segment nog nooit beter gezien dan dit.
Die funky sumo-wijzertjes en de meegaande witte dag/datumaanduiding maken het plaatje voor mij compleet. Met die aflopende lugs is deze ondanks zijn 44mm ook heel draagbaar voor de kleinere en normale polsen.

Prachtig! Mag ik vragen welk model dit betreft?

Opvolger. Nieuwe America’s Cup Omega

Idd tijd om ook eens te investeren in schoenen maar de accenten in het hemd waren er

Misschien ook tijd om foto’s te nemen met mijn camera ipv de telefoon…

8 likes

Blumo met eens een andere jas vandaag
(we blijven intra-6R15 vandaag, de dag begonnen met een SVCS013)

9 likes

Jazeker! Het is een Nikon FE handmatige focus 35mm spiegelreflexcamera met elektronische sluiter uit 1978. Of bedoelde je het horloge? :wink:

Dat is een Omega Seamaster 176.007 uit de vroege jaren '70 (het was Omega’s eerste automatische chronograaf).

1 like

Speedy Tuesday!

7 likes

Rangeman, Zaterdag aangeschaft maar helaas net te voor mij :frowning:

5 likes

Toch nog buiten ontbijten

Dit is m’n enige horloge mee op werkweek (en tevens m’n mooiste😁)

17 likes

27 likes