Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Sharp as as rasor ! (S)tompj
:sunglasses::+1:

Deze vandaag, eens gek doen, :grinning:

5 likes

Owkee doek ook gek vandaag… :slight_smile:

Fijne vrijdag allemaal :grin:

7 likes

Op een strap van Erika.

16 likes

Weer terug op staal :blush:
Beter zo :sunglasses:

30 likes

21 likes

Ik hoop dat het bij eens blijft…
Geintje natuurlijk :wink:
Kon het niet laten deze woordspeling te maken.

Welk merk is dat?

1 like

Dat zijn ze zeker. Het nadeel bij Yzerbyt is dat hij enkel de versie met stalen band heeft liggen.
De rubberen band is imo toch een stuk comfortabeler, lichter en mooier…

Nog een dagje, heerlijke dagelijkse klok

11 likes

8 likes

Vakantiehorloge met vakantieliteratuur:

13 likes

Klokkengek in de ā€˜Bling Bling’ vandaag, met de Longines Les Grands Classiques!:sunglasses:

FIJN WEEKEND GEWENST! :relaxed: :+1:

15 likes

Nog steeds deze:

16 likes

Dat mag. PO met oranje lunette, de iets grotere versie. Ik heb niet specifiek gezocht welk model dat exact is, ik ga er toch niet vanuit, dat ik die ooit zal bezitten. Mijn ā€œHERCā€ is daar een leuk voorbeeld van. Maar er zijn tientallen merken, die modellen hebben, die ik werkelijk geweldig vind, zoals ook de Omega Dynamic en kijk dan tevens naar lookalikes zoals de Certina Revelation en ik meen dat er zelfs een Orient is, die er veel op lijkt. M.a.w., het hoeft niet altijd het dure origineel te zin, een kwalitatief mooie homage mag ook best wel. Verder ben ik best gek op sommige modellen van (alfabetisch) Mido, Obris Morgan, Oris (mijn Deep Blue’s hebben lookalike kasten!) Perrelet, Prometeus, Schaumberg, Sinn, Squale, Tag Heuer, Ulysse Nardin, UTS, Xezo,Yema, Zenith, Zenton en Zixen. Bovendien een heleboel niche merken, die niet eens in het rijtjes staan, omdat ik daarvan geen foto’s heb opgeslagen. Ik houd van variatie, maar niet van allerlei soorten horloges. ik heb bijvoorbeeld geen enkele ā€œFliegerā€.

2 likes
1 like

Deze vandaag, hij zit strak, mijn pols is opgezwollen, zou het van de sportschool komen? Misschien straks een schakeltje erbij op mijn Borealis Scout sniper.

5 likes

Deze vandaag! Waarschijnlijk niet lang meer, staat momenteel te koop in het blauwe gedeelte… Toch wel een erg lekker klokje. :smile:

7 likes

Druilerig weer hier, met de vreemde eend in de - Speedmaster - bijt.

24 likes

Weekend is begonnen, voetjes van de vloer

27 likes

28 likes