lekker glimmertje - haak ik even op in met de variant zonder datum maar wel met de drie sterren, blijft een stoer klokkie
Die wijzers lijken wel roze/paars⦠Ik heb he-le-maal niets met Citizen maar deze is niet verkeerdā¦
Grt. Marco
Ook een mooie,
Is het die van Dievas?
Bedankt Sven
Thanks. Ze zijn zo zilverkleurig als maar zijn kan . Komt door de lichtinval⦠Erg fijn klokje
Niet om gehad (leren band in bestelling) maar wel eventjes aan gewerkt. De doorboorde lugs verwijderd met een Dumont pincet (de meester van de tooltjes, zonder opzetje voor doorboorde lugs). Zijn enorm smerig, dus die gaan gelijk de pedaalemmer in (nieuwe pushpins ook in bestelling). Morgen misschien nog de viezigheidjes op de kast schoonmaken. Vind de sunburst dial wel een hele grote + voor dit horloge!
Heb je wel in de smiezen heer P.
Maar euhhh, eerlijk is eerlijk, ⦠mooi!
Begerenswaardig, voeg ik er nog aan toe.
Ik had vandaag bijna dezelfde om mān pols . Wat een klatser qua formaat en dikte, maar persoonlijk viel het gewicht mee icm de rubberen strap
Eigenlijk allĆ”ng donderdag. Vandaag met de Hackintosh overgegaan van OS X10.9.5 naar MacOS 10.12.5 en dat was nog al een gedoe vanwege het dwars liggen van een onbekende driver, waardoor er steeds een kernel panic ontstond. Knap dat het lukte met een oude Geforce videokaart die officieel helemaal niet meer wordt ondersteunt onder 10.12ā¦Nadat dan eindelijk MacOS draaide, werd ik me bewust, dat ik nog steeds geen horloge om had. Dat heb ik dan uiteindelijk goedgemaakt door deze:

Mooi klokje!! Welk model is dit??
het is DIE Uhrā¦
dus kan āschonesā uhr niet