Wat dragen wij vandaag? Deel IV

lekker glimmertje - haak ik even op in met de variant zonder datum maar wel met de drie sterren, blijft een stoer klokkie

8 likes

Die wijzers lijken wel roze/paars… Ik heb he-le-maal niets met Citizen maar deze is niet verkeerd…

Grt. Marco

1 like

Ook een mooie, :+1:

1 like

en

7 likes

Is het die van Dievas?

Het is deze:
https://www.horlogebanden.com/Lichtgrijs-NATO-Nylon-Horlogebandje-SS/

Bedankt Sven :+1:

Thanks. Ze zijn zo zilverkleurig als maar zijn kan :wink:. Komt door de lichtinval… Erg fijn klokje :+1:

Nog buiten, effe de gloei aangezet:

12 likes

Niet om gehad (leren band in bestelling) maar wel eventjes aan gewerkt. De doorboorde lugs verwijderd met een Dumont pincet (de meester van de tooltjes, zonder opzetje voor doorboorde lugs). Zijn enorm smerig, dus die gaan gelijk de pedaalemmer in (nieuwe pushpins ook in bestelling). Morgen misschien nog de viezigheidjes op de kast schoonmaken. Vind de sunburst dial wel een hele grote + voor dit horloge!

6 likes

Heb je wel in de smiezen heer P. :smile:
Maar euhhh, eerlijk is eerlijk, … mooi!
Begerenswaardig, voeg ik er nog aan toe.
:blush:

1 like

Vandaag gedragen voor 30 secondenšŸ˜‚
Wel echt heel mooi gemaakt door Tag Heuer.

12 likes

Ik had vandaag bijna dezelfde om m’n pols :joy:. Wat een klatser qua formaat en dikte, maar persoonlijk viel het gewicht mee icm de rubberen strap

1 like

:kissing_heart:

1 like

Kan niet slapen. Dus maar even een plaatje van vanmiddag

22 likes

Eigenlijk allĆ”ng donderdag. Vandaag met de Hackintosh overgegaan van OS X10.9.5 naar MacOS 10.12.5 en dat was nog al een gedoe vanwege het dwars liggen van een onbekende driver, waardoor er steeds een kernel panic ontstond. Knap dat het lukte met een oude Geforce videokaart die officieel helemaal niet meer wordt ondersteunt onder 10.12…Nadat dan eindelijk MacOS draaide, werd ik me bewust, dat ik nog steeds geen horloge om had. Dat heb ik dan uiteindelijk goedgemaakt door deze:

12 likes

Mooi klokje!! Welk model is dit??

het is DIE Uhr…

dus kan ā€œschonesā€ uhr niet

:confounded::confounded:

29 likes

De Brei Colt chrono.

14 likes