Wat dragen wij vandaag? Deel IV

5513 met ghost insert

36 likes

Sennheiser. Op de achterkant staat dat het een seiko binnenwerk is. Meer weet ik ook niet. Heeft een aantal jaren in de kast gelegen nadat ik het geërfd had van mijn vader.

2 likes

Kan je foto helaas maar 1 keer liken. Gaaf horloge!

1 like

Huh…oke gaaf🖒… dat merk ken ik van koptelefoons maar nog niet gezien als horloge🤔

Ja, klopt ik ook niet. Maar google maar eens. Zijn wel “sporen” van op het internet. Daarnaast heb ik gisteren in de kist met spullen die ik niet eerder heb ingekeken ook machtig mooi festina quartz horloge gevonden met bol plexiglas in perfecte staat en een oude seiko automatic met ook plexi glas in gedragen staat.

Tevens nog een tyfus oud zakhorloge in bagger staat (plexi glas los en doet het niet meer) uit dezelfde kist langs gebracht bij de vertrouwde juwelier voor een taxatie van hoe waar wat etc.

1 like

Dank je, oefening baart kunst😎

1 like

@GMTplus1

Heb je deze combi al wel eens gezien? Heb de bezel zelfs vervangen (Was erg makkelijk om te doen) en even aan een nato gezet.

11 likes

Foto’s festina en seiko?:blush:

Seiko ligt nog bij de juwelier. Bandje is dusdanig opgerekt dat ik er niet mee om durf te lopen. Gevraagd of ze er iets aan kunnen doen zonder vervanging van het bandje (lijkt me zonde bij een oud klokje). Zodra die weer terug is maak ik van beide horloges foto’s.

1 like

Nee! Ik ben niet zo’n held op bezel-gebied, maar ik vind deze bezel er mooi bij, de combi met de nato vind ik geslaagd. Zelf heb geen nato’s, dus de nooit gedaan. Zo kun je wel veel kanten op👍. Hoe bevalt de grootte?

2 likes

Ja, ik hou van rommelen en lekker bandenswappen. Lug tot lug kan ik m goed hebben. Aan de dikte en het gewicht moet ik erg wennen. Heb jij de Squale al binnen?

Nee, zal morgen wel zijn…:sleepy:

1 like

Eco…:blush:

10 likes

Sea Fury vandaag

6 likes

Leuk op oranje

21 likes

Heel mooie klok zeg :ok_hand:

Soms heb je van die foto’s hier waar je van denkt wow… En dan weer verder scrolt om vervolgens weer terug te scrollen en opnieuw te denken: Wowww.

Damn wat vet! :ok_hand:

5 likes

Mooie klok,
Staat ook op mijn lijstje

Het is nog vroeg en het is vakantietijd, NS heeft een extra lange en extra lege trein ingezet om rustig verder wakker te kunnen worden.

12 likes

Edox Iceman 1

7 likes