Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Ik heb ook meer dan een half jaar gezocht en toen opeens kreeg ik een aanbod. :sunglasses:
Als ik hem ooit weg doe, met de nadruk op als, dan hoor je het van me.

1 like

HƩƩl mooi die Sinn

1 like

Ik vind hem erg mooi!!

1 like

Vandaag zat deze NA om de pols, afkomstig van @wbcoupe :thumbsup:

Als tussenoplossing even de Ko band van m’n andere Dugena, maar nieuw bandje is onderweg :sunglasses:

14 likes

Voor de verandering deze maar weer eens :wink:.

16 likes

Switch naar deze op de vandaag binnengekomen band van STRPS(@ruudvv). Topband zoals vele voor me al hebben geconstateerd.

7 likes

Heel mooi die hisonic. Ziet er wel uit als een high-end model ook. :+1:

1 like

lastig onderdelen van japanners - 'k zou het ook niet weten of ik een slopertje voor je heb dat toevallig zou kunnen donoren… Succes er mee!

1 like

Deze knallert vanavond😁

7 likes

ThanksšŸ–’is het ookšŸ˜Šā€¦de luxere versie dan de Cosmotron…ook 36000bph… en lekker hummen doet iešŸ˜Ž

Achterkant is ook nog vol goud geen bladgoud((of hoe zeg je zoiets)

7 likes

Mooie combinatie, veel draagplezier!

1 like

Ja…bedanktšŸ–’ā€¦had er 1 die precies goed was maar met mijn stomme kop een te laag max.bod en blijkbaar krijg je dan geen berichtje dat je overboden bent​:thinking::confused:

Vandaag deze Sun-Seiko.

Archieffoto.

13 likes

Mocht je nog wat hebben?graag!..caliber 4840…en doneren hoeft niet he, kan ik ook overnemen voor een zacht prijsje​:thinking::grin:…al die dozen bekijken…alvast bedankt!:joy:

1 like

Prachtige plaat, waarom heb ik dat ding weggedaan eigenlijk? :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

22 likes

Haha, ik weet zeker dat jouw Mido en mijn Certina het nest niet meer verlaten😊. Ben je zo afgevallen dat er 7 schakels uit moetenšŸ˜‚

1 like

Shit happens

1 like

Jip…word je hard van​:blush::joy:

Voor €115 inclusief verzendkosten is dit toch een prima tweedehands zomerhorloge!

Brathwait Automatic Minimalist

Geleverd met mooie met bruin leren band en zeer degelijke sluiting. Maar zoals al vaker gezegd draag ik geen bruin. Dus dan maar op een Nato!

Enige kleine nadeel is de duidelijk hoorbare rotor die na ƩƩn keer met je arm schudden blijft draaien. Maar voor dit bedrag hoor je mij niet klagen!

Wat vinden jullie? Rood/wit/blauw of strepen?

5 likes