Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Cool! Chronoswiss zie ik op HF niet veel voorbijkomen, mooie klok

1 like

Scherp! :+1:

Inderdaad een ā€˜rooie Cocker’, geweldige hond met heul veul karakter :wink:

Mooi horloge, maar zou wel weer op zoek gaan naar een andere band,… sorry, maar vind het bijna zelfs zonde.

2 likes

Proficiat :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

1 like

:joy: idd
Wij hebben een identieke kopie! :thumbsup:

1 like

+1

Eerder op de avond droeg ik deze

17 likes

En later?

Deze

12 likes

Het is ook een gaaf horloge :+1:

1 like

Fijne avond!

Gr.Wander

12 likes

Avondwissel naar een andere nieuwe aanwinst. Helaas was het al te donker om een fatsoenlijke foto te maken. De wijzerplaat is een heel mooie donker blauwe sunburst.

10 likes

Ben onbekend met dit merk, gelijk maar even de website opgesnord, en moet zeggen er zit een goed verhaal achter.

:+1:

6 likes

Dagje gedragen en al meerdere complimenten ontvangen. Ben er heel blij mee. :smiley:

1 like

Eens. Bijna zonde. Op zich redelijke tijdelijke oplossing. Ben ook op zoek. Liefst de kevlar. Heb een hulpvraag bij de zoektocht staan. Zal eens een upje doen.

Vandaag kogelhulzen wezen zoeken met m’n zoontje op de Weerterbergen. Alleen een stukje camouflagenet gevondenšŸ˜†

6 likes

Quastijl klopt dat aardig denk ik, heb me niet in leeftijd verdiept maar de stijl en afwerking van de kast en wijzerplaat vind ik gewoon prima - doet mij erg denken aan de Ricoh horloges uit die tijd, meer dan aan de Seiko’s en Citizens die toen al grote merken waren!

1 like

Mooi mooi, leuk om te zien dat hij in je roulatie zit :sunglasses:

Edit: Geniet van de vakantie :sun_with_face:

Da’s heel niet moeilijk wat ik daarvan vind; stuk voor stuk kneiters, verborgen pareltjes, voor weinig euri max kwaliteit
Raar dat weinig mensen dit weten.
Modellen verdienen minstens zoveel aandacht als de seikos.
Kortom: geheimtip numero uno.

Fraaaaaai. !!

2 likes

Klopt, ik vond een afbeelding van een Hamilton-Ricoh uit 1973 die er aardig op lijkt. In ieder geval hebben we allebei een heel leuk horlogešŸ˜„. Vanavond ben ik nog even met het plexiglas bezig geweest, het ziet er nu prachtig uit voor een horloge van meer dan veertig jaar oud.

1 like