Cool! Chronoswiss zie ik op HF niet veel voorbijkomen, mooie klok
Scherp!
Inderdaad een ārooie Cockerā, geweldige hond met heul veul karakter
Mooi horloge, maar zou wel weer op zoek gaan naar een andere band,⦠sorry, maar vind het bijna zelfs zonde.
Proficiat
idd
Wij hebben een identieke kopie!
+1
En later?
Het is ook een gaaf horloge
Avondwissel naar een andere nieuwe aanwinst. Helaas was het al te donker om een fatsoenlijke foto te maken. De wijzerplaat is een heel mooie donker blauwe sunburst.
Ben onbekend met dit merk, gelijk maar even de website opgesnord, en moet zeggen er zit een goed verhaal achter.
Dagje gedragen en al meerdere complimenten ontvangen. Ben er heel blij mee.
Eens. Bijna zonde. Op zich redelijke tijdelijke oplossing. Ben ook op zoek. Liefst de kevlar. Heb een hulpvraag bij de zoektocht staan. Zal eens een upje doen.
Vandaag kogelhulzen wezen zoeken met mān zoontje op de Weerterbergen. Alleen een stukje camouflagenet gevondenš
Quastijl klopt dat aardig denk ik, heb me niet in leeftijd verdiept maar de stijl en afwerking van de kast en wijzerplaat vind ik gewoon prima - doet mij erg denken aan de Ricoh horloges uit die tijd, meer dan aan de Seikoās en Citizens die toen al grote merken waren!
Mooi mooi, leuk om te zien dat hij in je roulatie zit
Edit: Geniet van de vakantie
Daās heel niet moeilijk wat ik daarvan vind; stuk voor stuk kneiters, verborgen pareltjes, voor weinig euri max kwaliteit
Raar dat weinig mensen dit weten.
Modellen verdienen minstens zoveel aandacht als de seikos.
Kortom: geheimtip numero uno.
Fraaaaaai. !!
Klopt, ik vond een afbeelding van een Hamilton-Ricoh uit 1973 die er aardig op lijkt. In ieder geval hebben we allebei een heel leuk horlogeš. Vanavond ben ik nog even met het plexiglas bezig geweest, het ziet er nu prachtig uit voor een horloge van meer dan veertig jaar oud.