Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Laatste dag deze,wijkt 2sec/dag af,da’s toch belachelijk voor zo’n goedkoop massaproduct?
Hij gaat gewisseld worden met degene op het scherm,we gaan de komende 3 weken aan onze relatie werken​:grin:,heb er nog steeds geen click mee helaas :confused:

12 likes

Precies mijn reactie, met als toevoeging nog, dat de bezel 42 mm is en de klok dus kleiner oogt.
Tis een dikkerdje oke, maar daardoor ook een kloeke duiker. :yum:
Ach, zie het maar als de mijmeringen van een MM300 liefhebber. :wink:

1 like

Ik vind het er wel tof uitzien.

1 like

Picard schatte zijn voorganger echt wel hoog in hoor. En zelfs de impulsmotoren van mijn Space ship zijn schoner dan de eerste, beste VW Golf Diesel :wink:

1 like

Ik heb twee 44 mm klokjes en ik heb besloten niets meer van die afmeting toe te voegen aan mijn collectie.

Max 42 mm is voor mij net iets meer in mijn straatje.

Ik heb twee Turtles gehad waaronder een Zimbe maar ik kon niet wennen aan de vorm van de case. De Zimbe had ik alleen maar een keer binnenshuis gedragen en that’s it. Dus die heb ik beide niet meer.

Ja de lume op de Seiko’s is echt grandioos, ik weet het van mijn Sumo en Skx009.

Groeten
Rutger

15 likes

Vader en zoon!

20 likes

Effe snel tussendoor…:blush:

24 likes

2 likes

Zon, zand, water en G-shock!

8 likes

14 likes

Fijne avond nog. Patrick.

4 likes

Avondwissel :grin:

6 likes

20 likes

Vandaag in deze vorm gedragen (oudere foto).

Sinds een uurtje in deze vorm.

Hetzelfde klokje.:blush:

13 likes

Vandaag in Levico Therme de smpc.

24 likes

Net mijn 009 op een Seiko Jubilee gezet. Rammelt langs alle kanten, maar draagt machtig goed!

19 likes

Toch een keer de MM300 gaan passen. :grin: Ik ben het helemaal eens betreft de turtle. Op papier prachtig maar in het echt klopt hij net niet. De skx is mooier in balans.

De sumo lume is best leuk, maar met de MM300 kun je s nachts pissen zonder de lamp aan te doen haha

6 likes

Hahahahaha oké oké ik ga dat een keer doen. Toekomstmuziek maar ik ga er een keer één passen.

1 like

Hoe vind je het draagcomfort afwerking etc etc van de Tudor BB in vergelijking met jouw Seamaster?