Vintage bandje aan de squale gezet
Ik vind de combinatie eigenlijk best geslaagd. Geinspireerd door de laatste marketing van Omega omtrent hun Globemaster met verschillende natostraps waaronder een nato in deze stijl.
Ik ga je toch proberen over te halen om een horloge op staal te “liken”. De achtergrond is om het uitdagend voor je te maken, ik gok zo dat het niet je stijl is. Kom op, klik op
P.s; ik vind dít klokje knapper op leer.
Sta je niet in de basis? Nou ja, vanaf de reservebank heb je wel mooi zicht😁
Eigen tuin oogst? Ziet er goed uit👍
Hey…ja bevalt heel goed😊…echt veel meer kwaliteit, dat merk ik wel… ben wel benieuwd hoe dat zit met dat hij maar 11 seconden per jaar zou voorlopen, hij loopt nu al 2 seconden voor🤔.Er zit wel een soort ‘reset stand’ op en uitlijnen ofzo😁…Heel vaag als je de tijd instelt dat de minuten zelf ingesteld worden.Mettertijd ook misschien wel een auto zoals die van jou maar jammer dat de nieuwe serie vooral uit chronografen bestaat😕
Hoe is de lume op die auto van jou eigenlijk…of zit dat er niet op? Nightshot!!🖒😊
Ik like zat horloges op staal, ik hou er zelf alleen niet van. Hier krijg je natuurlijk bonuspunten voor die coole florisen.
Zo fout dat het goed wordt.
“Zo fout dat het goed wordt.”
Tof, had ik niet van je gedacht!
Zeker de mooiste stad! En leuk dat het stadhuis vanaf de centrale ingang links en rechts exact gelijk zijn qua indeling, neem aan dat je tijdens de rondleiding gehoord hebt waarom
Ja!!!
Ik vond de goedkope Perlon die ik heb gekocht toch wel erg mooi. Dus bij een juwelier op de vakantiebestemming een Eulit Palma laten bezorgen. Past perfect:
De juwelier heeft trouwens zijn eigen horloge ‘ontwikkeld’ zoals hij het noemde: http://www.uss-pirna.de/pirnauhr.html
Ach, een Orient past overal😄
Laat ons niet in het ongewisse waar en waarom